home automation
Poceli su godisnji... - Shtrom - Blog.hr

Shtrom

27.12.2004., ponedjeljak

Poceli su godisnji...

Proso je jos jedan Bozic. Tisuce djece je otislo na zasluzene praznike, a s njima i njihovi roditelji. Lijepo je voziti kroz grad bez bespotrebnih stajanja u koloni zbog tri kretena koji se ne znaju prestrojiti ili smatraju da strelica "obavezno" ravno za njih ne vrijedi. No s druge strane, uvijek se pitam koliko to dana godisnjeg zapravo imaju ljudi u drugm firmama. Ja osobno imam godisnje pravo na 24 dana. Uvijek ih pokusavam posloziti tako da se malo odmorim preko ljeta i malo tokom godine. Drugi je problem sto nikako ne mogu iskoristiti sve te dane jer mi u hipu dode ljeto i novi godisnji a stari mi se brise. I sad si mislim, ako su svi otisli na zimske praznike ko zapravo radi ovaj tjedan, osim mene i kolege u sobi do? Nastavnici po skolama ne rade, jer nema smisla kad su djeca na praznicima, njihovi roditelji ne rade jer nema smisla ne iskoristiti vrijeme dok djeca ne idu u skolu, u nekim uredima drzavne uprave pola djelatnika ne radi a oni koji rade rade skraceno, u banci me doceka natpis o promjeni radnog vremena zbog godisnjih, ocu se najavit kod frizerke a telefonska sekretarica mi objavi da je frizerka osla do 3.1.2005, nas odrzavatelj zgrade je takoder na kolektivnom pa do 3.1.2005. nema ko promjenit zarulje u zgradi ali racun treba platiti...
Stvarno izgleda da nitko u ovom gradu ne radi osim kolege u sobi do, mene, i jace koja mi se ceri sa svake jebene bandere...
- 08:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Pizdarije iz svakodnevnog zivota

Prigodno...

Linkovi