by:Vekyca =)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

~ *I aM wHo i aM,DoN'T LiKE?dOn'T LoOk! * ~

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
DatUm PrOiZvOdNjE : 12.8. 2007.

¤|~t0 bi biLa ja.dead

¤ Dakle,ja sam jedna pomalo udarena
(bolje i malo udarena nego pretučena wink) curka (cure rulzsmokin) koja
se zove khm,pashtii.smijeh
¤Tinejdzerka 0d mladiih petnajstak g0dinica k0ja sv0j
dan ne bi m0gla zamislit bez gLasn0 0dvaljene mjuzik
(cajke rulz ist0 dead)
¤ sv0je k0legice&k0lege <3
¤ Lud0vat vani s njima
¤ sv0j cpn& cepinsku tr0jcicu&cetv0rcicu cerek
¤ jutarnje&vecernje k0fice u slastii smijeh
¤ skicat gradske m0mcicee & glasn0 u mcd vikat::ej ti iza mene rofl
¤ tancat&pjevat
¤ vig0ra&mene&c0ric&rawlic na dijelu smijeh
¤ ljetne veceri i duuuuuuge setnjee
¤ petak,sUb,ned
¤ svas nes j0s..fino

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


~~~~~~~~~~~~~~~~
Closed off from love,
I didn't need the pain.
Once or twice was enough,
And it was all in vain.
Time starts to pass,
Before you know it you're frozen..
But something happened,
For the very first time with you,
My heart melted into the ground,
Found something true.
And everyone's looking 'round,
Thinking I'm going crazy ...
But I don't care what they say,
I'm in love with you,
They try to pull me away,
But they don't know the truth...
My heart's crippled by the vein,
That I keep on closing,
You cut me open and I
Keep bleeding,
Keep, keep bleeding love...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Image Hosted by ImageShack.us

~*drustvo,provod,ljeto :D*~

I sve d0k te drzim cvrsto za ruku,
niceg ja se neb0jim,
ti si m0j 0dm0r na putu,
jedin0 ti me drzis na ziw0tu...



Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

<

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Free Image Hosting at www.ImageShack.us



~promise there’d be sunshine everyday~

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3
Ja nemam tajni odavno,
jer uvijek bas sve o meni znali su svi.
Ko da mi vjeruje u to
da moja jedina tajna bi0 si ti?
Sve tezi dan za danom dolazi,
k'o da sam sama na svijetu otkad moj nisi...
Ko je kriv, ko to zna
nit' si ti, nit' sam ja,
pa gdje je onda nestala nasa ljubav?
<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3



ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.
10.gLAvNih pRavILA u lJuBawI Za CuRe:
1.VOLI; VJERUJ, ali pazi koga i što.
2.Voli dečka bilo koje boje,samo nemoj dečka prijateljice svoje!
3.Kada imaš dečka, iskreno ga voli, nemoj ga varati, upamti to boli!
4.Vodi ljubav dok si mlada,kad ostariš...onda nemaš kada!
5.Duboko vjeruj u ono što želiš, i zapamti: izgubljeno je samo
ono čega smo se odrekli!
6.U životu poželi samo dvoje: da ne voliš izgubljeno i da ne
izgubiš voljeno!
7.Nemoj nikada svoju tugu zalijevati suzama jer sve što se
zalijeva raste još više!
8.Ne gledaj ljepotu koja će te zanijeti, već gledaj dušu koja će te voljeti.
9.Nikad ne ljubiš dovoljno, ako ne ljubiš previše!
10.Vjeruj u ljubav i kad ti zadaje bol!

<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.
~nocas letjet cu k nebu
da medju zvijezdama nadjem mir
tamo daleko....
u nekom drugom zivotu
nekom drugom svijetu
negdje....tamo daleko....
letjet cu ka nebu da nadjem mir
a ti znaj.... da tamo negdje
ceka te netko
tako blizu.... a tako daleko....~
<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.


Image Hosted by ImageShack.us



<3.<3.<3.<3.<3.<3
Mozda smo samo,
Za jedan trenutak,
Otkrili ljubav
Koja nas spaja,
A onda smo, oboje,
Otisli daleko.
Od svakog pocetka
I svakog kraja.
Mozda smo samo,
Za treptaj oka,
Razumeli sva ona
Duga cutanja,
Kad smo krenuli
Svako svojim putem,
U neka nova duga lutanja...
<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3

Moja nadanja,uzdizanja i ponovna padanja
Imaju značenje,imaju smisao.
Samouništenje usamljenog srca,
Razočarenje u stihove pjesama,
Vjerovanje u magiju što razbija monotoniju...


Image Hosted by ImageShack.us


Leona Lewis - Blee...

četvrtak, 01.05.2008.

Why can't you let me live? I'm gonna throw my arms up like: Whoa!I'm having fun.I'm gonna live my life,but not the way you want me to...:)

pashti's back.yes
...i to0o s baterijama do vrha..smokin

onak.de nes mi se pise,pa onak
de mrs komentirajte!smijeh
bwahah..ma salim se ja.
aj aj da zapocnem.rolleyes

...
mi bjasmo juce kod moje rawlicCcCc..
Waahh ma p-r-e-m-o-c-n-o coece,
ma da e neate vi pojma kaki su to planovi bili
kad se taka dva mozga spoje...
coece pa to ti je...psih ma neznam ni kak bi rekla.
Moram se ja nes cesce s njom druzit,
ona starce nagovori na stvarno svasta..ahhahh..jel rawlic?smijehpjeva

Image Hosted by ImageShack.us


Ma to je strasno.
Taka plawa a prie popuse neg kad ja nesta ocem.
(mislim,nije nis perverzno...eekyes)
jebes mi sve,pa ko je vidio u 3 u noci lezat KRAJ (!!!) kreveta
dic noge men tam pod nos i melje li ga melje na telefoun..
pogadate? nes tak bolesno da nekom padne na pamet?
psih,ma kom drugom,neg mojoj rawlic.ludlud
kake smo mi sam bolesne price imale navece
e to da je bilo snimit...jos i onaj njen rados sto
oce trajnu na dlakacim nogama...ma to sve taka fajta.smijeh

Proso i prvi zmaj.
e jebes mi ope,sam sam se nazivcirala.
dobro aj aj igor je mene oraspolozio.
(osim kad me gado s onim granama,jebo sebe,
doslo mi da uzmem one antine smrdljive patike i pogodim ga,
e ma znas sta,neb se on dizo dva dana!)
...Kako je on romanticaaaaaaan issee...cerek
i <3 you,i <3 you so so much.naughty
(v)igor rulz!!smijehrofl

Image Hosted by ImageShack.us


..
ma ja&moja rawlic...tamo-wamo.
hahaha ma skuzit ce ona.
a kad skuzi bice tebi pashti tamo-wamo
sto si to napisala...jel?
...NE,NE,NEDAJ DA TE RADE...
sestro,jos jednom se sretnemo i mi castimo vi placate.smijeh
remeber?naughty
ah ma ima rawlic (rezervno) rjesenje.party
ma ko je jos vidio pit?? psih...yessmijehsmijeh

Image Hosted by ImageShack.us

...
3
2
1
i svijet bi reko:utekla...fino



| kOmEnTs. (149) | pRiNt. | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.