by:Vekyca =)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

~ *I aM wHo i aM,DoN'T LiKE?dOn'T LoOk! * ~

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
DatUm PrOiZvOdNjE : 12.8. 2007.

¤|~t0 bi biLa ja.dead

¤ Dakle,ja sam jedna pomalo udarena
(bolje i malo udarena nego pretučena wink) curka (cure rulzsmokin) koja
se zove khm,pashtii.smijeh
¤Tinejdzerka 0d mladiih petnajstak g0dinica k0ja sv0j
dan ne bi m0gla zamislit bez gLasn0 0dvaljene mjuzik
(cajke rulz ist0 dead)
¤ sv0je k0legice&k0lege <3
¤ Lud0vat vani s njima
¤ sv0j cpn& cepinsku tr0jcicu&cetv0rcicu cerek
¤ jutarnje&vecernje k0fice u slastii smijeh
¤ skicat gradske m0mcicee & glasn0 u mcd vikat::ej ti iza mene rofl
¤ tancat&pjevat
¤ vig0ra&mene&c0ric&rawlic na dijelu smijeh
¤ ljetne veceri i duuuuuuge setnjee
¤ petak,sUb,ned
¤ svas nes j0s..fino

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


~~~~~~~~~~~~~~~~
Closed off from love,
I didn't need the pain.
Once or twice was enough,
And it was all in vain.
Time starts to pass,
Before you know it you're frozen..
But something happened,
For the very first time with you,
My heart melted into the ground,
Found something true.
And everyone's looking 'round,
Thinking I'm going crazy ...
But I don't care what they say,
I'm in love with you,
They try to pull me away,
But they don't know the truth...
My heart's crippled by the vein,
That I keep on closing,
You cut me open and I
Keep bleeding,
Keep, keep bleeding love...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Image Hosted by ImageShack.us

~*drustvo,provod,ljeto :D*~

I sve d0k te drzim cvrsto za ruku,
niceg ja se neb0jim,
ti si m0j 0dm0r na putu,
jedin0 ti me drzis na ziw0tu...



Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

<

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Free Image Hosting at www.ImageShack.us



~promise there’d be sunshine everyday~

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3
Ja nemam tajni odavno,
jer uvijek bas sve o meni znali su svi.
Ko da mi vjeruje u to
da moja jedina tajna bi0 si ti?
Sve tezi dan za danom dolazi,
k'o da sam sama na svijetu otkad moj nisi...
Ko je kriv, ko to zna
nit' si ti, nit' sam ja,
pa gdje je onda nestala nasa ljubav?
<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3



ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.
10.gLAvNih pRavILA u lJuBawI Za CuRe:
1.VOLI; VJERUJ, ali pazi koga i što.
2.Voli dečka bilo koje boje,samo nemoj dečka prijateljice svoje!
3.Kada imaš dečka, iskreno ga voli, nemoj ga varati, upamti to boli!
4.Vodi ljubav dok si mlada,kad ostariš...onda nemaš kada!
5.Duboko vjeruj u ono što želiš, i zapamti: izgubljeno je samo
ono čega smo se odrekli!
6.U životu poželi samo dvoje: da ne voliš izgubljeno i da ne
izgubiš voljeno!
7.Nemoj nikada svoju tugu zalijevati suzama jer sve što se
zalijeva raste još više!
8.Ne gledaj ljepotu koja će te zanijeti, već gledaj dušu koja će te voljeti.
9.Nikad ne ljubiš dovoljno, ako ne ljubiš previše!
10.Vjeruj u ljubav i kad ti zadaje bol!

<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.
~nocas letjet cu k nebu
da medju zvijezdama nadjem mir
tamo daleko....
u nekom drugom zivotu
nekom drugom svijetu
negdje....tamo daleko....
letjet cu ka nebu da nadjem mir
a ti znaj.... da tamo negdje
ceka te netko
tako blizu.... a tako daleko....~
<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.


Image Hosted by ImageShack.us



<3.<3.<3.<3.<3.<3
Mozda smo samo,
Za jedan trenutak,
Otkrili ljubav
Koja nas spaja,
A onda smo, oboje,
Otisli daleko.
Od svakog pocetka
I svakog kraja.
Mozda smo samo,
Za treptaj oka,
Razumeli sva ona
Duga cutanja,
Kad smo krenuli
Svako svojim putem,
U neka nova duga lutanja...
<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3.<3

Moja nadanja,uzdizanja i ponovna padanja
Imaju značenje,imaju smisao.
Samouništenje usamljenog srca,
Razočarenje u stihove pjesama,
Vjerovanje u magiju što razbija monotoniju...


Image Hosted by ImageShack.us


Leona Lewis - Blee...

petak, 08.02.2008.

I just wanna scream and lose control,throw my hands up and let it go,forget about everything and runaway,I just want to fall and lose myself,laughing so hard it hurts like hell,forget about everything and runaway yeah...

k0 st0 sam 0becala...
ta-daa!n0vi p0st.smijeh

Image Hosted by ImageShack.us


...ja sam jak0 sretna u zadnje vrijeme.
ziw0t mi je jedn0stavn0 super.
prie sveg,na prw0 mjest0,stavit cu sve
sw0e lege&legice k0je prepun0 w0lim iiii...
neznam,bez njih...ja...k0 zna dib bila.
0dmah p0slije njih,ali nista manje vrijedan
je jedan 'slavan' deck0...neki ga znaju i k0 curicu,
al je musk0 zubo, k0ji se sad
sigurn0 smijee...kiss

Image Hosted by ImageShack.us


..sk0la..w0lim sk0lu.deadne zb0g
nastavnika k0ji nerazumljiv0 melju
0 svim zivim br0jevima,pravcima,
0rganima,vjeri,i kesnajst0m svijetsk0m ratu..
..w0lim ju zat0 st0 me svaki dan
p0dsjeti kakve divne ljude imam kraj sebe u ziwotu.
starce necu nw0ditrofl,iak0 zadnji dani
su pr0lazni.

Image Hosted by ImageShack.us


...i da,ja sam sretna.smijehsmijeh
w0lim ziw0t.
sebe?ne bi mijenjala...
znam k0 sam,a swi 0ni k0je w0lim,
svak0g mi dana p0kazuju i st0 sam....yes
0ke..ima stvarcica k0je bi pr0mijenila,
necem0 pretjerivat smijehsmokin
ali valjda i t0 pr0lazi s g0dinama.rolleyes

Image Hosted by ImageShack.us


a sada,0vaj di0 ka0 0n0 p0sebn0,zb0g cega
je m0ja zvrcka spajkiLi i citala sve 0v0 izlijevanje srece
i zad0v0ljstva...dada,spajki.t0 je taj di0...smijeh

SPAJ0 V0LIM TE...

-jer kad sam s t0b0m 0sjecam se sl0b0dn0...
-jer su rijetki 0ni k0ji ne sute ni minute kad se sretnu...
-jer je y0u can stand under my umbrella
zauvijek za tebe...
-jer si m0j osl0nac u ziw0tu...
-jer ja&ti saljem0 'gde si bre'...khm.zubo
-jer me uspjevas nasmijat kad mi je najteze...
-jer si m0j recept za srecu...
-jer 0n0 kak0 me grlis sam0 0ne sa silik0nima prezive...smijeh
-jer se sam0 ti samn0m smijes kad p0cne vjer0nauk(pa se ukidazubo)
-jer nitk0 nikad nece razumjet nase deranje lithiuma p0 ulici...
-jer si jedin0 ti m0ja spuzvica bez k0je b0bica nije 0riđiđi...
-jer sam0 ti mene prek0 tela nag0varas da budem s bek0m...dead
-jer si ti ta k0ja samn0m plese p0 st0licama...
-jer se uvijek smijem kad p0mislim na tebe...
-jer znam da si tu kad g0d mi zatreba nek0 za tolkanje...
i zato...st0 te jedn0stavn0 w0lim...cerek

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

i tak0...st0 j0s reci.0sim...
da ja p0lak0 ali sigurn0...zawrsavam.smijeh
i da,napisala sam st0 sam duzna.heh.smijeh
mah-mah,p00su wam saljem.
jer previse je drag0cijen0g vremena
da ga se p0tr0si na bl0ganje...zubo
...pauziram 0vaj weekend.
3
2
1
0tishla pashti.fino







| kOmEnTs. (142) | pRiNt. | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.