shrek

28.11.2004., nedjelja

Film:"Top Gun"


"...javi mi i ja ću letjeti sa tobom"

Top Gun

- 21:58 - Komentari (6) - Isprintaj - #

18.11.2004., četvrtak

Film:"Glitter"

"Nemojte nikoga nikad uzeti zdravo za gotovo.
Jer nikad ne znate kada biste ga mogli izgubiti.
I možda nećete imati priliku reći im kako se osjećate
."

Glitter

- 07:30 - Komentari (16) - Isprintaj - #

17.11.2004., srijeda

Film:"Along Came Polly"

Claude:"To je kao priča o nilskom konju."
Reuben:"Nije mi poznata ta priča."
Claude:"Nilski konj nije zadovoljan.
On crta po sebi pruge, kao zebra ali nije mogao nikog prevariti.
Zatim crta po sebi pjege da bi bio kao lepard ali svi znaju da je on nilski konj.
Pogledao se u ogledalo i rekao sam sebi: ja sam nilski konj i ne postoji ništa što mogu napraviti u vezi toga.
I čim je to prihvatio, živio je sretno.
Sretan kao nilski konj."

Along Came Polly

- 07:30 - Komentari (7) - Isprintaj - #

16.11.2004., utorak

Film:"Dance with Me"

Dance with me!


Dance with Me


- 07:30 - Komentari (10) - Isprintaj - #

15.11.2004., ponedjeljak

Film:"Blues Brothers 2000"

Elwood:"Samo mi učini uslugu i bježi."
Buster:"Ti nisi Elwood Blues kojeg ja znam.
Elwood Blues kojeg ja znam jednom je rekao da niti jedan farmaceutski proizvod nikada ne može izazvati pritisak jednak onom kada bend zasvira.
Ljudi viču, pjevaju i plešu... i kuća se ljulja."

Blues Brothers 2000

- 07:30 - Komentari (13) - Isprintaj - #

14.11.2004., nedjelja

Film:"Footloose"

Ren:"Knjiga propovjednikova nas uvjerava
da u životu postoji vrijeme za sve.
Vrijeme za smijeh i vrijeme za plač.
Vrijeme za tugu..., ali i vrijeme za ples."


Footloose


- 07:20 - Komentari (7) - Isprintaj - #

13.11.2004., subota

Film:"Sinbad: Legend of the Seven Seas"

Proteus:"Znaš bio sam ovdje sa jednom ženom.
Gledala je u more i željela je ploviti iznad horizonta.
Gledala je sa takvim čudom.
Marina:"I što se desilo sa tom ženom?"
Proteus:"Dobila je šansu, zaplovila morem i zaljubila se."
Marina:"Proteus!"
Proteus:"Marina!
Prati svoje srce, moje je ovdje u Sarakuzi.
Tvoje isplovljava sa slijedečom plimom."

Sinbad: Legend of the Seven Seas

- 07:35 - Komentari (18) - Isprintaj - #

12.11.2004., petak

Film:"Hercules"

Fil:"Hajde. Bori se. Možeš srediti te bezveznjake."
Herkul:"Imao si pravo. Snovi su za početnike."
Fil:"Ne! Predaja je za početnike.
Tu sam jer te ne napuštam.
Izdržat ću do kraja. A ti?...

..."Pravi se junak ne mjeri po snazi tijela, već po snazi srca."

Hercules

- 07:35 - Komentari (7) - Isprintaj - #

11.11.2004., četvrtak

Film:"Flashdance"

Nick:"Istina je da si se usrala od straha zbog audicije."
Alex:"Nisam."
Nick:"Jesi! A ja sam ti izlika da ne ideš."
Alex:"Van!"
Nick:"Sve ćeš uprskati.
Ne shvaćaš?
Kad odustaneš od svog sna - umireš."

Flashdance

- 09:00 - Komentari (3) - Isprintaj - #

10.11.2004., srijeda

Film:"The Emperor's New Groove"

Yizma:"Ne tiče me se ima li tvoja obitelj...
Što ono?"
Seljak:"Hranu."
Yizma:"Ha!!
Trebali ste na to misliti prije nego što ste postali seljaci."

The Emperor's New Groove

- 07:24 - Komentari (8) - Isprintaj - #

09.11.2004., utorak

Film:"Quest for Camelot"

Garrett (zauzima stav) :"Zauzmem stav,
suočim se sa strahom,
i ne odstupam
sve do zadnjeg trenutka
čekajući Aydenov znak
da se izmaknem."
(zadaje udarac)

Quest for Camelot

- 10:00 - Komentari (2) - Isprintaj - #

08.11.2004., ponedjeljak

Film:"The Sword in the Stone"

Merlin:"Nemoj misliti da će čarolije riješiti sve tvoje probleme.
Jer neće."
Arthur:"Ali ja nemam problema."
Merlin:"Svi imaju problema. Svijet ih je prepun.
(Brada mu zapne na vratima.) Kvragu sve!
Vidiš na što mislim?
To je problem sa današnjim svijetom.
Svi udaraju glavom o zid.
Samo snaga bez pameti.
Želiš li biti snagator bez mozga?"
Arthur:"Ja nemam snage."
Merlin:"Nemaš? Kako se onda krećeš?"
Arthur:"Vjerojatno imam malo."
Merlin:"Vidiš?
To je dovoljno. Razvij mozak.
U znanju i mudrosti je prava moć.
Više obrazovanje.
To je prava stvar.
Stoga sutra u jutro počinjemo.
Osam sati na dan.
Imat ćemo šest sati nastave i dva sata za učenje."
Arthur:"Ali... Nemam vremena. Imam zaduženja paža."
Merlin:"Zaduženja paža... Ha!
Promjenit ćemo to.
Mora doći do potresa.
Arthur:"Da gospodine. Vjerojatno."
Merlin:"Kako očekuješ da ćeš nešto postići bez školovanja?
Čak i u ovakvim srednjovjekovnim vremenima moraš znati svoj put.
Zar ne?"
Arthur:"Da gospodine."
Merlin:"Naravno.
Moraš planirati budućnost.
Moraš naći smjer
."

The Sword in the Stone

- 07:30 - Komentari (2) - Isprintaj - #

07.11.2004., nedjelja

Film:"Bridget Jones's Diary"

Bridget:"Daj mi samo minut.
Zanimaj se. Čitaj nešto.
Mnogo kvalitetnih časopisa sa korisnim modnim i ljubavnim savjetima.
Odmah se vraćam."
(Bridget izlazi iz sobe, Mark prilazi stoliću sa časopisima.)
Bridget u garderobi:"Ovo je definitivno prilika za malene gaćice."
(Mark ugleda Bridgetin otvoreni dnevnik.)
Dnevnik:"Mama je stvarno očajna kad mi namješta Marka Darcyja.
Ponaša se kao da je progutao metlu.
Mark Darcy je neodgojen, neugodan, dosadan nije ni čudo što ga je njegova pametna žena ostavila."
Mark:"Tako znači."
(Mark izlazi iz stana.)
Bridget u gaćicama ulazi u sobu:"Mark?"
(Otvara prozor i ugleda ga kako odlazi.) "Mark!"
(Vraća se u sobu i ugleda otvoreni dnevnik.) "Sranje.
Veliko sranje."
(U gaćicama izlazi iz stana i trči za Markom.)
(Trči po snježnim ulicama.) "Mark?"
(Posustaje.) "Mark! Dovraga."
(Mark izlazi iz knjižare.)
Bridget ga ugleda:"Tako mi je žao.
Tako mi je žao.
Nisam tako mislila.
Mislim, mislila sam ali sam bila tako glupa da nisam znala šta mislim.
Za ime Boga.
To je samo dnevnik.
Svi znaju da su dnevnici puni gluposti."
Mark:" Znam to.
Baš sam ti kupovao novi.
Možda je vrijeme da kreneš ispočetka.

Bridget Jones's Diary

- 09:00 - Komentari (4) - Isprintaj - #

06.11.2004., subota

Film:"Dinosaur"

"Neke su stvari od početka velike,
a neke malene.
Vrlo malene.
Ali katkad najmanje stvari mogu donijeti najveće promjene."

Dinosaur


- 07:24 - Komentari (4) - Isprintaj - #

05.11.2004., petak

Film:"Treasure Planet"

Silver:"Nisi ti kriv, znaš.
Pola bi posade završilo u bezdanu da nije bilo..."
James:"Zar ne shvaćate?!
Zabrljao sam!
A na trenutak sam pomislio da mogu nešto učinti kako teba!
Samo...
Zaboravite. Zaboravite sve."
Silver:"Slušaj me, Jamese Hawkinse.
Imaš potencijala za veličinu.
Ali moraš preuzeti kormilo i zacrtati svoj smjer.
Držati ga se, bez obzira na oluje.
A kad dođe vrijeme da ispitaš snagu svojih jedara i pokažeš od čega si, nadam se da ću biti tamo i uhvatiti tračak svjetla koji će se tada odbijati od tebe.


Treasure Planet

- 07:20 - Komentari (6) - Isprintaj - #

04.11.2004., četvrtak

Film:"Forrest Gump"

Jenny:"Jesi li se bojao u Vijetnamu?"
Forrest:"Jesam... Ne znam.
Katkad je kiša prestala i vidjele su se zvijezde.
Tada je bilo lijepo.
Kao kad sunce ode spavati u močvari.
Uvjek je bilo milijun iskrica.
Poput onog planinskog jezera.
Bilo je tako jasno, Jenny.
Izgledalo je kao da su dva neba.
Jedno nad drugim.
A onda u pustinji kad sunce izađe...
Nisam znao gdje prestaje nebo, a gdje počinje zemlja.
Bilo je predivno."
Jenny:"Da sam bar bila sa tobom!"
Forrest:"Bila si."

Forrest Gump

- 07:22 - Komentari (10) - Isprintaj - #

03.11.2004., srijeda

Film:"Blank Check"

Preston:"Poznaješ li koju namigušu?"
Henry:"Poznajem li? Mrzim ih.
Takve su najgore.
Tko ti je prijatelj samo zbog novca, nije ti prijatelj.
Znaš što kažu za zlato?
..."Daj budali zlato(novac) i ostat ćeš bez njega".
...Znači, ako si budala, brzo ćeš izgubiti novac.
Kad jednom ode nema više.
Ostao si švorc."

Blank Check

- 07:24 - Komentari (0) - Isprintaj - #

02.11.2004., utorak

Film:"Coyote Ugly"

Kevin:"Reci mi, što radiš kada shvatiš da su ti snovi ispunjeni?"
Violet:"Vraćam stare dugove.
Broj 129. Original.
Prvi puta sa Kazniteljem.
Koštat će te."
Kevin:"Hvala."

Coyote Ugly
- 07:20 - Komentari (3) - Isprintaj - #

01.11.2004., ponedjeljak

.
- 07:11 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>