špijunka

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
gledam te

pametnjakovičke
There is nothing like looking
if you want to find something.
You certanly usually find something,
if you look,
but it is not always
quite the something
you were after.




OGLAS

ako neko ima
barbiku koja mu
više ne treba
bez obzira na njeno stanje
dolaze u obzir i ošišane
i bez oblekice
sve moguće
dakle ako posjedujete
iste
a baš vam i ne trebaju
ja se opće ne bum ljutila
ak mi poklonite koju
kako bi istu upotrijebila
u umjetničke
i kreativne svrhe
:)

možete mi se javiti na

shpijunka@net.hr




LIKOVI NA KOJE MOŽETE NALETITI ČITAJUČ MOJA ŠPIJUNIRANJA

vrlo-kulturan-tip
je naj coolturniji tip ikad
cirkus je njegov život
špiunka lav him veri mač

d-dedi
njegov ded, super lik
veči od života, inspiracija
cirkus je i njegov život

moja-crvena-kristina
frendica, cimerica, voli samo rokenrol
i sve što ide uz njeg

d-pes
kikin pas, olso također cimer
šetam ga i čistim dlake uglavnom


d tip
ima ženu i decu al voli kiki
i kiki njega
posjeduje i čoper

miš
kikin bivši
voli pit pa srat
pa se ispričavat

čika zubo
je čika zubo, brine o mojim zubima i kašnjenu
voli dobru muziku
njegova najbolja izjava pri davanju inekcije je:
ne bježi, nemreš mi pobječ

gazda-idiot
tip koji dođe svakog petnajstog i uzme mi sve novce

dii-evijetr
bili smo si priležnici

seka
moja seka, prekrasna je
plesačica

šog
je njen dečko
oni bu kupili stan na kredu

kizo
talentirani dečko s muzikom u nogama
seka ga je volila prije
sad je kizo muž i tata
i njegov život je cirkus

dundo
frend dugogodišnji,
ima dvoje dece, balerinicu i medenog
a ja sam kuma

marklar
frend, kompjuter vizrd
on veli da bari plavušu

plavuša
se čudi kaj je njen dečko ljubomoran
dok se druži s marklarom

barbi
frendica, barbi tip žene
ima dva sina,
čića gimnastičara i depa umjetnika
i muža kena, kapetana


d-tiha-patnja-tip
moj kvazi šef na mom
kvazi poslu
kao sam se palila na njega
tojest na ideju o njemu

bafalo
susjed koji lepo crta i svira flamenko
on uvijek čeka poštara

poštar
nisam ziher kolko puta zvoni
meni sve hiti u kaslić



idi pa vidi
kaveri
jako dobra priča
nešnl

ja čitam
bestseler
xportal

ribafish
drito
sid
tarzan
leb
đizs
stretch
hybrid
foto
objektiv

21.01.2006., subota

eto me opet u civilizaciji
metaforikli spiking
of kors...

tri tjedna u snijegu i ledu
okružena kojekakvim likovima
na koje morm pozitivno utjecati
i zabavljati ih k tome
a ponekad mi i nije do zabave
bilo

takav je posao, ježi ga
moraš biti nasmijan
i zabavan
i kad ti nije do toga
što je često

češče nego rjeđe

dođem doma i kaj me čeka
prvo moj d pes
skače na mene
gura mi jezik u uho
da, zvuči malo odurno
al jebi ga
nekak se navikneš

osim toga
to je ultimat izraz
njegove ljubavi
i vjernosti

zvuči ko da frajerima
sam kaj te pes nemre baš sjebat
a ni ti njega
voli te bezuvjetno

ne volim pese
volim mačke
no ovo je pes od moje crvene kristine
pa kad mi je ona žena
onda mi pes dođe ko dete
hahahaha

svejedno, lepi je filing kad dođeš doma
pa je nekom tak jako drago da te vidi

i crvena kristina
jedva je čekala da dođem
ima problema s mišom
oni su naime sad službeno skupa
zajedno su skupa sami

a odkad su oni to oslužbenili
pred svekolikim pučanstvom
u lokalnoj birtiji
on se počel drukčije ponašat
normalno, a kaj drugo

i tak je miš postal ljubomoran
pa joj prigovara za sise
a nemreš kristini za sise srat
jer te munja s neba pogodi
kad se nisi nado
:)

veli miš kristini da je ko
žena iz plejboja
s dotičnima
pa smo bacile šprdnju na tu temu
kao baš smo obje ko plejbojeve zečice
loše frizure
ejtis or sevntis špreha
tetovaže
i zavidne sise i pozadine
hahaha

pa si pijem vruću čokoladu
s vrlo-kulturnim-tipom u tokinsu
pričam mu o tome
a on se dosjeti
kak da zaradimo kiki i ja pare
jer nas jebe stanarina
i režije

mi naime živimo na visokoj nozi
čitaj na desetom katu
i plačamo to pun qrac para
a ne šljakamo baš
neg malo radimo
pa zaradimo
pa ne radimo
pa se mora posudit
jebi ga

no moj vrlo-kulturni-tip
se dosjeti
kako bi se mogle slikati za plejboj
tema broja
zagrebačke podstanarke

kristina sa svojim sisama peče
meni palačinke
ja sa svojom zavidnom pozadinom
surfam po netu
miš kuha umak od gljiva
d pas koji je baj d vej
s jednim jajetom
i hoda na dvije noge
i gura jezik ljudima u uši
u svojoj karakterističnoj pozi
dakle
pozira u sceni
a vrlo-kulturan-tip
gleda sve to s gnušanjem
da citiram njegove riječi

no krasna bi scena to bila
a imammo i svoj prostor
stoga, ljudi iz plejboja
evo tu smo pa se javite
možda zaradimo pare za stanarinu
za slijedečih par mjeseci
hahahaha

rekla sam danas kiki za to
vrištale smo od smjeha
i pile kofi
i pes se smijao na svoj pseći način
svi smo se smijali
a zapravo smo htjeli plakati
jer fakat smo u banani

morat čemo počet žestoko šljakat
obe
ak mislimo zadržati stan
sad sam pišala krv i našljakala se ko idiot
zadnja tri tjedna
bez sat vremena odmora
a zaradila sam ni za polovicu
moje cifre stanarine
jebga

tak da je njesra

morala sam posuditi pare
od vrlo-kulturnog-tipa
što mi je preteško
palo
al fakat
mrzim kad se novac uplete u frendšip
grozim se toga
imam takvo iskustvo već
i nije mi uopče ugodno
tak da se malko bojim
a ne volim se bojati

bojim se bojati
strah me straha

no ajde
proći će

uglavnom
eto mi se upravo javio dii evijetr
trebo je danas ič na vrlo stajliš parti
al brije da ne bu išo a kaj ja radim

i tak
vidimo se večeras uglavnom
što me naravno veseli
:)
a i njega
:) :)

čudno mi je koristiti sve blagodati
neta nakon tri tjedna
pa sam odlučila slijedeče
sad si ovo složim na blog
i gasim komp
neču si ni mejliće pogledat
niš

i tak još par dana
jer sam tolko gladna neta
da brijem ak ostanem onlajn
da se ne bum skidala satima
opet
a onda zbogom moj društveni živote

tak da je odluka pala
blogić kad mi se da
mejlić jednom tjedno
a to nije danas

ajd bok
idem vježbat jogu bolje
neg da tu opet visim satima

ohmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...................
- 16:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #