all I need is ronhill

utorak, 07.03.2006.

Evo i nas-Rahela i Marta

...EY ljudi... konAČno i mi imamo bloK?.....
uz veliki napor, ali......
evo little za početak...
VOLIM TE MAMA, AL NE VIŠE OD DINAMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aj bok, idemo


- 16:23 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • something abaut me:
    ja sam Marta- z Goričana naravno :-)
    -trenutno mi je nešt u uhu...valda leptir
    -šalim se, of course
    ništ, imam 17.god., 3. sam razred( hoteljer!!!)
    obožavam svašta, al par meni dragih osoba i ,naravno, ronhill su na prvome mestu...
    ronhill light... heh smokin
    volim Amforu, Stari Hrast v zadnje vreme...party
    čak i parkić dolazi v obzir...thumbup
    školu "obožavam", i tak...headbang
    naj pjesme pišeju tu:stvari lagane i jednom kad noć...
    i to je to...
    bok...wave

    MySpace Layouts

    MySpace Layouts



    **** Svoje sam najljepše dane provela noću...***

    DOBA PUBERTETA JE ZAPRAVO RAZDOBLJE KAD SE ŽENSKI GLAS MUTACIJOM PRIVIKAVA S "NE" NA "DA"


    LJUBAV JE RUPA U SRCU...

    ,,,sve je dobro kad se vani svrši,,,

    STVARI LAGANE-Tutti Frutti

    Oba oka sklopi
    dobri anđele,
    to što noćas šutim
    nije zbog tebe.
    Ti bi nešto brzo da te podigne,
    a meni noćas pašu stvari lagane,
    a meni noćas pašu stvari lagane.
    Oba oka sklopi dobri anđele,
    nek oproste mi tvoje dječje godine.
    Ti bi nešto vruće da te zagrije,
    a meni noćas pašu stvari lagane,
    a meni noćas pašu stvari lagane.
    *Pusti me da drhtim,
    i da sjetim se,
    kako su me njene usne ljubile,
    neke tuge nikad se ne prebole,
    ubit će me zbog nje stvari lagane,
    ubit će me zbog nje stvari lagane*
    Oba oka sklopi...
    Pusti me da drhtim...
    -ovo je samo za moju naj frendicu
    kaj ju podsjetim na stara vremena...

    myspace layout

    myspace layout






    GIRLS JUST WANNA HAVE FUN

    I come home in the morning light
    My mother says when you gonna live
    your life right
    Oh mother dear we are not the fortunate ones
    And girls they wanna have fun
    Oh girls just wanna have fun
    The phone rings in the middle of the night
    My father yells what you gonna do with your life
    Oh daddy dear you know
    you are still number one
    But girls they wanna have fun
    Oh girls just wanna have fun

    That is all they really want
    Some fun
    When the working day is done
    Girls--they wanna have fun
    Oh girls just wanna have fun
    Some boys take a beautiful girl
    And hide her away from the rest of the world
    I want to be the one to walk in the sun
    Oh girls they wanna have fun
    Oh girls just wanna have fun

    That is all they really want
    Some fun
    When the working day is done
    Girls--they wanna have fun
    Oh girls just wanna have fun,
    They wanna have fun,
    They wanna have fun...









    ******MALENA*********
    Malena, noćas srušio se svijet,
    malena, sve je tako glupo bez tebe...
    Sad kad je stvarno kraj,
    bože snage mi daj,
    samo da prođe ova noć...
    Tako prokleto sam,
    čekam novi dan,
    prvi četvrtak bez tebe...
    Malena, oduvijek si znala
    tko sam ja,
    malena, ne mogu ja
    bez svojih oblaka..
    Sad sve su iste ko ti,
    sve se smiju ko ti,
    tako su lijepe,
    samo da znaš...
    I sve me ljube ko ti,
    sve mi lažu ko ti,
    i sve su moje,
    a tako sam sam...

    *Malena, kako ću bez
    tebe sutra,
    malena,
    falit će mi s tobom jutra...
    Ima drugih, ima boljih,
    ali nebo zna,
    samo ti si moja malena*

    Malena, noćas srušio se svijet...

    *Malena, kako ću bez
    tebe sutra*...

    we love DINAMO...

    st patrick's

    st patrick's

Linkovi


  • JEDNOM KAD NOĆ

    Jednom kad noć ukrade nebu,
    sve što si voljela na njemu,
    bit će ti žao, bit će ti žao što nisam tu,
    ruke pamte samo ljubav najbolju.
    Jednom kad usne ne budu htjele,
    u strancu utjehu tražiti,
    suze će srcu šapnuti da je pogriješilo,
    jer nije ostalo tamo gdje je jedno voljelo.
    Kad tuga jednom na vrata dođe,
    a samoća zaboli,
    hoćeš li moći ime moje sa usana svojih skloniti?
    *Bili smo jednom najbolji,
    o nama su priče pričali,
    i sad kad se sjetiš htjela bi vrijeme vratiti,
    poslje mene su ti lađe slomile bure i vjetrovi*

    just for Mateja & .............kisskisskiss












    Blog.hr
    Forum.hr
    Monitor.hr

ništ posebno :)

  • e sam da probam nešt napraviti...najte se smijati ak nam posle mogla zbrisati...

    ŽUTO LIŠĆE LJUBAVI
    I ja ću noćas leptir postati
    a ti za mnom nećeš suzu pustiti.

    Gdje mi duša spava nikad nećeš saznati
    pokrit će me draga žuto lišće ljubavi
    pokrit će me draga žuto lišće ljubavi.

    I ja ću noćas leptir postati.
    A ti za mnom nećeš svijeću paliti.

    I ja ću noćas leptir postati.
    A ti zamnom nećeš ruke sklopiti.




    Balkanska ulica

    Ne prolazim tvojom ulicom
    gdje setas sa svojom curicom
    na te slici slatka je ko toplo pecivo
    a ja jos te volim neizrecivo

    Ne prolazim nasom precicom
    gdje se igras sa mezimicom
    jamnice joj krase lice kao ljubice
    a mene blizu grizu za srce

    Lijevo, desno, nigdje nikoga
    a ja zudim da te poljubim

    Balkanskom ulicom prolazim
    dobar dan tvojima pozelim
    tebe ne zelim ni da vidim
    jer se opet zaljubim

    Sjecas li se ono kad smo se
    pratili do ugla Balkanske
    trcala sam, trcala sam
    da stignem na vlak
    a na peronu vec su dali znak

    Ako ima Boga zasto me
    tjerao da krenem do tebe
    neka druga na usta ti usne stavila
    a ispod ramena se sakrila

    Lijevo, desno, nigdje nikoga
    a ja zudim da te poljubim

MOJI NAJ...


  • -prije nek počnem sam vam očem reči ka mi se nabu što uvrediv dok bu videv redosljeda, to bum pisala kak mi dojde inspiracija...
    1.) MATEJA-moja naj frendica
    -mali problem je v tome kaj ona živi v Austriji, al dolazi redovito...
    -jako smo slične...volimo piti i kaditi...heh
    -navek je za zajebanciju, al zna biti i ozbiljna
    -nadimak joj je Mathilda (makar nit ona nezna zakaj), jedno vreme joj je biv dete malo(al tak sam jo sam jo zvala)...
    -oni koji ju ne vole( njezine "suparnice") zoveju ju Šmitovka jer se tak preziva... je i kaj ji staroga pofalim-igrav je v Dinamu...aha...
    - i ja navek spim v te njegovi majci dok sam pre njoj...

    2.)SANJA-moja "druga naj frendica"
    -ah ona je još duboko v pubertetu, makar se po njoj to ne vidi...
    - ona vam je ona dobra pucka- ne pije, ne puši...
    -hoda v cirkvo...heh...šalim se, naravno...
    -nadimka baš i nema...
    -i to je to....drugo leto valda dojde v ekonomsku...ak bu mela ocjene...
    3.ANDREJA-iliti Baxa
    -pucka z ekonomske...
    -prije si nesmo bile baš nekaj v redo, al ve smo super...
    -zbližilo nas je ovo ferije...heh
    -trenutno ima čast biti na tretjemu mestu, jer sam jene jene morala izbaciti...
    -i tak...


    4.)TINA- Čovljanka-veliki seloljub
    - živi za rock i gemište v leptiru po 4 kn...heh
    -nadimak joj je plavuša s crvenim izrastom...to sam ja znam zakaj...heh
    -malo ju ljubav mrda... al drži se...
    -more puno spiti...
    - prije je pušilA, al je prestala...bravo Tina...
    - v duši je jako dobra...isto kak i ja...heh
    - konstantno je na netu, i tak...

    5.)MARIJA-iliti Mara from Poljeve...hehe
    -super pucka koja je jakooo dobra.... i ne sam v duši kak jeni jeni...
    - voli Amforu, Mikija, ronhill...kaj, to joj je dosta...
    - naravno voli i se nas... bar se nadam...heh
    -pokušava pobjeći od sudbine, al uzalud jer ju bu miko tak i tak zgrabiv...
    -uf kak sam bezobrazna...
    -u duši je zadrta plavuša...
    -smeđi pramen na njezinoj glavi značil bi tračak nade...heh

    6.)DINA-naša talyanka...
    -isto plavuša, naravno...
    -voli MENE (tješim se da je istina:-) )
    -voli Tomašića, matematiku...heh
    -također konzumira ronhill (light)
    -malo je perverzna, ali....
    p.s. šalim se...

    7.)ANDREJA- naša nogometašica Tore
    -udružila se z Mikijom i hoda v teretanu...
    plavuša je!!!!!!! ........
    -daj no....
    - Nedelišća...
    -voli se povremeno zgubiti, al mi ju brzo najdemo...heh
    -jako simpatično stvorenje, i tak...

    8.)SUZANA-suza z Poljnovca
    -glavna zanimacija ji je trganje ruke dok se napije...
    -ona je jedina prirodna plavuša...
    - voli pušiti!?!-pitam se kaj? ...heh
    -kasni sa zaključcima ...
    - i dosta puta kupi sladoled...hehe