< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Image Hosted by ImageShack.us


Dakle, doša red na ono najdosadnije... Neke stvari o meni,hehe...
Pa krenimo...

Image Hosted by ImageShack.us


Zovem se: Ana
Rođena sam: 25.6.1993
Boja kose/očiju: smeđe/smeđe
Najbolja prijateljica: Karla
Odlične prijateljice: Andrea, Matea, Lucia, Dajana, Karlica...
Škola/razred:
Benje/8.e
Volim:
-prijatelje
-obitelj
-spavati
-zabavljati se
-msn
-internet
-plesati
-pivati
-crtati
-glupirati se
-more
-Tree Hill
-ići vani
-papati (hehe)
-još puno toga

Nevolim:
-predrasude
-osuđivanje osoba na prvi pogled
-laž
-umišljenost
-sebičnost
-diskriminacije
-dvoličnost
-dosadu
-zimu
-učiti
-bahatost

moj msn:
anamalik13@hotmail.com

Image Hosted by ImageShack.us


Oči su ti umorne kao da si plakala.
Usne su ti crvene kao da si ljubila.
Ne laži malena nisi ga preboljela.
Ostao je trag koliko si ga voljela.

Image Hosted by ImageShack.us


Kad smo pile rekli su
...pijanice...
Kad smo lutale rekli su
...lutalice...
Kad smo ljubile rekli su
...kurve...
A kad umremo, reći će, samo su one znale
...živjeti...

Image Hosted by ImageShack.us


Oprosti mojim očima što traže pogled tvoj,oprosti
mojim usnama što žele dodir tvoj i posljednje što te
molim oprosti što te VOLIM!!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Voljela bih da si kao droga,
da me voliš kao Boga i da me
ubrizgaš u vene pa da umreš zbog mene!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Whatever you say
Whatever you do
Nothing will stop me
from loving you

Image Hosted by ImageShack.us


Prijatelje stvara sreća,
a nesreća provjerava.

Image Hosted by ImageShack.us


Teško je voljeti,
A u srcu ljubav kriti...
U srcu plakati,
A nasmješen biti!

Image Hosted by ImageShack.us


Ljubiti nije ništa,
a voljeti je sve jer ljubiti može svatko,
a voljeti ne!

Image Hosted by ImageShack.us


Nemoj plakati
jer ljudi zbog kojih plačeš ne zaslužuju tvoje suze.
Oni koji ih zaslužuju
nikad te neće natjerati da plačeš!

Image Hosted by ImageShack.us


Bilo je davno, neznam točno kada,
voljela sam jedno bice, voljela sam gada.
Nije teško reći voljela sam gada.
Teško je reći volim ga i sada!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Moje srce kao vatra gori,diše za prijatelje
koje voli. Sad znam zašto Bog prijatelje
stvori, jer oni su nada dok sudbina boli!!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Prijatelj je neko tko razumije tvoju prošlost...
Vjeruje u tvoju budućnost...
I prihvaća te danas onakvim kakav jesi...

Image Hosted by ImageShack.us


Voljeti je lijepo,voljeti je lako,
ali voljeti kao ja ne može svatko...
Koliko te volim to se teško piše jer svaki trenutak
ja te volim još više!

Image Hosted by ImageShack.us


Spavam jer sanjam te...
Budim se jer trebam te...
Gorim jer želim te...
Tugujem jer boli me...
Živim jer volim te...
Umirem jer nema te...

Image Hosted by ImageShack.us

srijeda, 05.09.2007.

• ZnAm nISam tE vRijEdnA, suzE sAm tI DalA, A teBi sE VraČam, sAda kAd saM PalA •

Napokon novi post... Ma, nije mi se dalo pisati, uživala sam u zadnjim danima praznika... hehe... Pa nisan tila trošiti vrime na to... A sad opet počela škola, grr!!! Ma dobro ovaj prvi tjedan je super, ali kad se sitim što će biti kasnije mrak mi na oči padne, haha... I tako počela škola, doša nam u razred neki lik, Miro. Dobar je, ono neki divljak, prolazija s 2.8...
Ma da prominim temu...
JEDVA ČEKAM EKSKURZIJU!!! jeee!!!

Idemo 19.9, tila bi da idemo s drugom smjenom ali nam nedaju... Ma dobro, meni je moja smjena predobra, ali ima nekih ljudi iz druge smjene s kojima bi tila ići...

Image Hosted by ImageShack.us


Nekidan smo bili kod Karlice, radili palačinke.
Bilo je predobro, naravno palačinke još bolje, jer ipak ja i Pino smo radili smjesu, a ja i Tome pekli... Pa nemože biti bolje, hehe... =) Napravili smo smjese u dvi zdjele, jedna velika, skroz puna, i jedna malo manja, isto skroz puna... Jer ipak to je bilo za nas 15-tak... Napravili smo oko 80 palačinka, ajme dvi ipo ure stajala san na nogama, leđa su mi pucala, ali zato je Andrea mene posli izmasirala i to predobro!!! Matea cilo vrime prala suđe, lol... A Škola kra palačinke...ahh, on ih je računa 15 poisti, ali nije nakraju...

Image Hosted by ImageShack.us


Uglavnom, ja sam uganula nogu... ajmee, poluditi cu... Da vi znate kako to boli, aj danas mi je malo bolje ali prekjučer nisan hodati mogla... I moran ići kupiti patike, a sad nemogu s ovom nogom, nateknutom... Šok šou, ono eli. Ka glupača šepan, lol... Neću uopće pričati kako mi se to dogodilo, neda mi se...

Image Hosted by ImageShack.us


Eto to je sve za ovaj post, jer neznam što još da pišem... A i nemam volje za pisanjem...
I za kraj, pozdravi :

-Karli mojoj lipoj =)
-Brunu mom najdražem, kojeg u zadnje vrime stalno čekam za u školu,lol
-Luci koja je još uvik jako zaljubljena
-Matei koja je napokon došla iz Kukljice
-Andrrrei mojoj visokoj
-Karlici mojoj ludoj
-Tomi koji predobro radi palačinke
-Pikiju koji super igra biljar
-Školi koji je kra palačinke
-Dajani, kebi malom hehe
-Pina koji radi super smjesu lol
-Đina koji je bija uživljen u internet
-Ma svima iz ekipe
-Tiji mojoj najdražoj seki =)
-Svima koje sam zaboravila


Voli vas svih, vaša aNa

Image Hosted by ImageShack.us



komentari (220) print#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

s