Ovo obavezno pogledajte!!!!

nedjelja, 27.05.2007.

Subota!!!!!

Evo ljudi da vam se javim!!!!
Danas smo malo feštali u Dragi jer nam je sutra krizma!!!
Uglavnom u početku nam je bilo dosadno jer smo bili samo Jelena,Matija,Rossy i Alex!!!
Pušili smo i pili pomalo!!!!
Pa je nakon nekog vremena došla naša ekipica!!!!
Naravno častili smo ih jer smo sve ukupno imale 400 kn!!!!burninmadsmijehsmijeh
Kao i uvijek većina ih se nasrala!!!
Za pravo čudo ja sam popila skoro cijeli dom a nisam bila niti malo pijana!!!smijehsmijeh
Inače prije ja sam bila pijana nakon 4 čaše bambusa!!!
Baaaaaa!!!!!smijehsmijehparty
Bili su gotovo svi!!!
Barbara nije smjela doć jer joj je došla kuma pa ju stara nije pustila!!!!
Ali na kraju njezina je baka nagovorila staru,tako da je Barbara došla!!!!
Naravno kao i svaki put pjevali smo,plesali...
Čak je bilo i suza!!!!!!smijehsmijeh
Ali to nije bitno....
Onda su se dečki sjetili da bi mogli ić na Sv.Kuzam na piće!!!!
Dakako Rossy i ja smo pristale!!!!
Čim smo naručili oni su htjeli u Delfin,mi smo rekle da nam se neda ić jer smo u dvanaest morale doma!!!
Bobek je otišao s nama!!!!smijehsmijehkiss
Došli smo u Dragu za nekih 20 min!!!!
Tamo smo pozdravili ove koji su ostali i krenule kući!!!!
To je to za danas....
Sutra je krizma pa se treba naspavat!!!!!
Ufffff grozno!!!!!
Moram se dignut u 8 i 30!!!!
Zato i sutra imamo feštu kod tete!!!!kisssmijehsmijehmah
Bok ljudi,ostavite mi puno,puno komentara!!!!!!
Pusa svima!!!!roflkisssmijehpartyparty
- 00:28 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.