Ovo obavezno pogledajte!!!!

utorak, 22.05.2007.

MALO SLIČICA S POTOKA!!!!!



SKORO PA DRAŽANKE!!!!!!

Bok ljudi,evo da vam se malo javim!!!!!
Mnogo toga imam za napisat!!!!kissroflnjami
Jedna stvar ako se nekome ne sviđa ovaj blog neka ne ostavlja odvratne komentare jer nisu potrebni!!!!!!



Dakle da počnemo!!!!!
Svaki put kad bi me moje frendice zvale da idem s njima u Dragu nebi mi se dali ić jer bi mi bilo dosadno!!!!
Ali sad od kad su me Dražani pozvali na roštilj u subotu imam drukčiju sliku i o Dragi i o društvu u kojem sam bila a u kojem sam sad!!!!
Prije sam izlazila na Vežicu s ovom ekipom koja me branila kad je bila frka!!!!
Ali kad sam shvatila da me vuku za nos,nije mi se dalo više bit s njima!!!!
Nije da sad serem po njima nego mi se više dopalo društvo u Dragi!!!!
Nekako su mi ljudi zabavniji!!!!
Ovi s Vežice su svaki vikend na igralištu,napiju se ko stoke i to ti jt to!!!!
A Dražani:roštiljaju,zajebavamo se na igraištu i na livadi,pijemo i pjevamo u domu!!!!
U subotu nisam ni imala u planu ić na roštilj ali su me pozvali pa sam otišla.
Napila sam se ko stoka,nisam mogla gledat,sve cure su bile s nekim!!!!
Zapalili smo vatricu i kad se noć spustila,izašla mjesečina bilo je preljepo!!!!
Mi ležimo na travi,pričamo.smijemo se....
A u pon smo svi koji su pozvani na roštilj išli u keshy kerry kupit piće i meso za navečer.
Kao neka obitelJ!!!
Navečer kada smo došli opet smo napravili sve isto kao i u subotu.
Samo što sam ja bila mrtva pijana,nisam znala za sebe!!!!!
Tu večer je bilo ljubavnih scena,možda malo prežestokih ali nećemo o tome!!!!
Mislim nije važno!!!!
Do idućih informacija!!!!!
Pozdrav i pustite mi puno komentara!!!!!
pusicaaaaa!!!!!!!!!!!!!
Pozdrav mojim najfrendicama:Rossy,Barby,K!k!,Ivana,Alex i Jeja!!!!!!
Volim ih kao da su mi sestre!!!!!!smijehsmijehhrvatskacool
- 23:27 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.