Ovo obavezno pogledajte!!!!

utorak, 22.05.2007.

ZAJEBANCIJE

BOL

Kad si shrvan do boli
i nitko te ne voli
nedaj dušu stock coli
nedaj stotku
za još jednu votku
nego reci
jednom se živi
i raspali po
PIVI!!!!!!




BIOGRAFIJA

Mama me rodila,
Ulica odgojila,
Igla nahranila,
Droga sahranila



ŽIVI BRZO

Živi brzo,umri mlad
Boli te kurac
gdje i kad
Puši travu,kupaj se
u pivi
Imaj na umu
Jednom se živi!!!!!!!



MA DAJ AJDE!!!!!

Bilo je davno,neznam
točno kada,voljela sam jedno
biće,voljela sam gada.
Nije teško reći voljela
sam gada.Teško je
reći volim GA I SADA!!



PJESAM ZA MUŠKARCE

Muškarci su snaga,
Muškarci su moć,
Muškarci su samo
za jednu noć,
Za jednu noć i ništa
više.Mi smo GADURE al
nas je više!!!!!!


Pjesma huligana

Srušit ćemo školu taj
luđački dom
učiteljsko vijeće
plakat će za njom
Štreberi će nositi
cvijeće na grob a ja
ću vikat:NISAM VIŠE
ROB





- 22:53 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.