Shaved bunny slipper

19.12.2004., nedjelja

Sto bi mu rekao...

prije nekoliko godina sam dozivio konacnu odluku suda o rastavi roditeljevog braka koji je odlucio da ja zivim sa starom... tako sam se odselio od starog i 8 godina starije sestre sa majkom... zapocelo je dobro ... par mjeseci je guralo ... dok jedan dan nisam saznao da mi je stari rekao sestri, ako se ikad pojavim u svom bivsem stanu moja sestra leti iz njega van... izgledalo je da kako je stara u moje ime zatrazila preko suda djeciju alimentaciju od starog za mene... na sto je on podivljao i zabranio moj ulazak u bivsi dom.... od tad se nisam vidio s njim... proslo je par godina i ja sam se gurao kroz zivot bez njega... [sjecam se godinu dana nakon svoje svade sa starim da sam bio u posjeti sestri u tom stanu... (a posto stari uvijek dolazi u razlicito vrijeme doma) i on je samo usao a ja sam se morao sakriti iza vrata i vracati doma.... nikad mu necu zaboraviti glas koji sam tada cuo...] ... u nekim situacijama sam osjecao da mi fali neka muska licnost u kuci... koja bi mi opcenito pomogao.... sad kad gledam na sebe tada i sada... ne mogu vjerovati koliko sam mentalno a i fizicki se razvio iz djeteta i koliko sam po razmisljanju sazrio u individualnu osobu... a da me on nije vidio... neki dan sam nasao album fotografija u kojoj sam vidio sliku od prije 2 godine u kojem je bila slika njega... nisam mogao vjerovati da je to ON... sve sam vise i vise licio na njega iako je on izgledao starije i celavije... ali crte lica su bile iste... i pokazivale su mi ciji sam ja sin... prosle su 4,5 godine odkad sam cuo njegov glas... cuo sam da je ovo ljeto imao saobracajnu nesrecu.. i zvao sam njegovog doktora svaki dan... moleci ga da ne kaze da zovem... dok ga nisu pustili iz bolnice i nisam bio siguran da je u redu s njim.... nisam jos siguran dali mi fakat nedostaje... ali osjecam da mi netko fali.... trudio sam se kroz zivot gledati na sve racionalno i u svim situacijama sam znao sto treba reci ili kako reagirati... ali nikad nisam znao sto bi rekao njemu da ga ponovno vidim... dugo sam mislio da bi u mrznji se zderao "di si bio kad sam prvi put vozio auto, prvi put volio curu, prvi put se obrijao i prvi put se vratio pijan doma..."... ali me proslo to... mislim da ga sad vidim... da bi ga jednostavno zagrlio i nebi prestajao plakati...
- 02:23 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ma o cemu ti to?

stavovi i razmisljanja urbane osobe ;)
da... ziher :)

Ovaj broj dole se mijenja? :o

hit counter html code

Linkovi

Nagrade Bloga

*COOMING SOON*
yeah... right...