< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us

~~~~....'B@ut m€....~~~~

Hip-hop.....ma style......ma moves.........ma life.........

****~~~~.....Mjuz@.....~~~~****
*#......W€$t Co@$t::2pac,NWA,Eazy-E,Ice Cube,Dr.Dre,The Game,X-Zibit,Snoop Dogg,Bones Thugs-N-Harmony,Compton's Most Wanted........#*

*#.....R@p::Ciara,DMX,Redman,Kanye West,R.Kelly,Chingy,Run DMC,Connect,P.Diddy.......#*
*#....Opć€nito::Timbaland,Rihanna,Sean Kingston,Bob Marley......#*

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Shadow Word generated at Pimp-My-Profile.com


Eazy-E govori:''Fuck the fans''

Linkovi

3L0G0V1 K0J€ ČIT@M:

_compton_girl_smijehparty-ko je repper nek ode na ovaj blog
McPauksmijehcool-jedan cool blog, jednog cool lika
The Playasmijehparty-lik koji zna smisao hip_hopa
tina_sniperzujoparty-blog obožavateljice 2paca
Anabelle Leenaughtysmijeh-jedan super blog
jump-man8yeswink-lik ima super blog i odličan dizajn
MaZzZzZzZzZzsmijehparty-hip hoper koji ima mnogo mjuze,videa i slika, blog je za pohvalu
Pepysmijehnaughty-jedan dečko koja ima super blog
....mala......plava.....thumbupwink-luda cura, ludi design, ludi blog
Daydreamin'23-jedan supač blog

3L0GOV1 LJUD1 K0J€ J@ P0ZN@AM:

Kiselayeswink-blog od moje super frendice Anne
Vuco i bendzujothumbup-blog od mog best frenda i njegovih kolega
Brunosmijehzujo-jedan dečec iz osnovne
5akicanutsmijeh-moja frendica iz škole
Valensmijehparty-moj best frend iz bivšeg razza

Free Web Counter
Free Web Counter

0V0L1K0 V@$ J€ B1L0 D0 $@D@...smijehzujo




EV0 N€K1H $P0TOV@ OD MEN1 $UPER MJUZE:


Ludacris - Potion
Uploaded by BeSBeLLi



Plies ft Akon - Hypnotized
Uploaded by samias0303



R Kelly Feat The Game - Playa'S Only
Uploaded by mattmarti



Timbaland ft. Justin Timberlake Dr. Dre amp Missy - Bounce
Uploaded by miho64



Dr. Dre Featuring Snoop Dogg
Uploaded by cavapanon



Madonna 4 Minutes (ft. Justin Timberlake) Timbaland
Uploaded by BlackAndree










zujosmijehzujosmijeh

*#.............N€Š 0 M€n1...................#*

*....mY n@m€......*
........mOr@n@........
*......l@$T n@m€........*
.......y€a r1gHt.........

*........t0wN........*
...........Z@gR€B...........
*.........m@ hOoD...........*
.........$T€nj€v€c............

*......rOđ€n@.........*
.........25.7.1992............

*............mL@d@............*
.........15.............

*.........iD€M u...........*
.........1.r@zz...........

*...........hObY............*
.........hip-hop d@nC€, izlasci s frendovima, slušanje mjuze............

*............sLuŠ@M.........*
..........hip-hop & rap.............

*...........m0j@ €k1p@.........*
=)............vuco,brlek,toni,
salkić,sedlar.......=)

*............m0j d€čk0........*
:9...........eto pa slobodna........:9

*............m0ji b€st fr€ndov1........*
.........vuco,kisela,toni,kika,
brka,ivana............

*...........m0j1 fr€nd0v1 1 fr€nd1C€.........*
.............nives,nita,helena,
ljuba,triša,
kimy,sara,petra,danica,
ina,5akica,karlo(bets),bernat,
vrlec,valen,ante,batur,mack,
zajec,veki,kifla,
gogo,dino,soki,bruno........

*...........m0j1 b€$t fr€ndov1 1z šk0l€.............*
........branimir,mateja.........


(sorryte ako sam nekog slučajno zaboravila)

MMischievous
OOverwhelming
RRespectable
AAppealing
NNoisy
AAmorous

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com








Am I cool or uncool? [CLICK]
You are Super-Cool!
Woah! Step back - the future's so bright for you it's blinding me! You are the coolest of the cool. Everyone looks up to you as the benchmark for being coooool. The fonze was your grandfather. Any cooler and you'd freeze! WOO it's chilly in here.
Cool quizzes at Go-Quiz.com




Your Icecream Flavour is...
French Vanilla!
You're a smooth and silky suave type! You exude class and you believe in tradition. A classical taste who doesn't like things to be too flashy or showy. Climb the Eiffel tower of taste with a spoonfull of you! Oui Oui!
What is your Icecream Flavour?

Find out at Go Quiz



I am 24% loser. What about you? Click here to find out!



I am going to die at 95.  When are you? Click here to find out!


Evo vam slikica:

myspace codes
Myspace Codes: MyNiceSpace.com



Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons







nedjelja, 04.03.2007.

Let's get back to the story.....

Eto vidla sam u komentarima da mnogi žele nastavak i da im je ovak glupo......probal bum je danas dovršit.......

Tako je krepala glupa baterija.........zamjenila ja s 5akicom,dobro to dalje znate kad sam bila napisala ako ste bili pročitali prošli post......
Uglavnom, sjećate se onog tipa sa školskog, kaj mi se bio preslatko nasmiješio? E to je bio taj koji mi je bio poslo poruku. Sve ok. Tip je presladak i sada. Ima dugu kosu i nizak je. I izgledo je simpa tada kad sam ga vidla. Mislim na ponašanje. Idem ja sada doma od 5akice s Trišom. Sve ok mi pričamo i zezamo se. Dođem ja doma fala Bogu nema mi mame. Stavim ja punit svoj mobitel(5akica mi je bila vratila karticu) i baš za peh dođe mi stara doma. Moja stara vam je inače histerična (budem vam o tome pisala u nekom drugom postu), zadere se ona meni:''Jesi Patriciju ponudila sokom?'' Ja se usrala, a Triša me spasi u zadnji čas:''je ali ja nisam žedna.'' Poslije sam joj zhvaljivala na tome. Od tog trenutka sam se počela dopisivat s njim.
Došlo je ljeto. Prestala se ja dopisivat s njim na neko vrijeme. Bila sam profurala s nekim tipom koji mi se sviđo. Skoro cijelo ljeto sam bila na moru i nisam ga uopće vidjela. Kad sam se vratila s mora, ostavila sam ga jer više mi je bilo glupo biti s njim, jer predugo nismo bili zajedno. Bili smo negdje 2-3 mjeseca zajedno.

Kasnije negdje oko mjesec dana poslije sam počela ići s jednom Terezijom u školu. Nakon opet nekih mjesec dana rekla mi je da se u ovog dečka s kojim sam se bila dopisivala zaljubila jedna Ljubičićka. Tada uopće nisam znala ko je, pa sam odjednom počela biti ljubomorna. Neznam zašto. Poslala sam mu poruku i nije bio dogovarao. Nakon negdje par dana stigla mi je njegova poruka. Opet smo se počeli dopisivat. Počelo je dogovaranje za naš sastanak, da se nađemo. Prvo nije baš htio, pa se bio predomislio. Što je meni bilo super. Tadašnja best frendica 5akica mi je bila pomogla oko toga da vidimo dali se njemu fakat sviđam ili da sere. Dan danas mi je to malo glupo. Jednom kad sam išla na inficu, neki dečki su me bili gledali. Kad sam bila ugledala jednog dugokosog dečka, znala sam da je to neka njegova ekipa. Taj dugokosi je Vuco. Tada nisam ni znala ko je to. Bio je jedan ful visoki,Gogo,još jedan,Kifla,i još dvojica koje nisam baš bila primjetila, ali to su bili Zvone i Dino. Kad sam vidla Vucu učinio mi se simpa, kad sam vidla Gogića, učinio mi se kao neki zajebant, a Kifla mi se učinio kao da je blesav. Ja ko neki mulac držim svoju bilježnicu za inficu i stojim nasred hala čekajući da zvoni za sat. Bio mi je takav bed, a oni bleje u mene, da vide koja se to cura sviđa njihovom frendu.

5akica je imala ideju kao da se na plesu, koji se približavao, upoznamo. Mislila si ja pa može! Tak će biti bolje. Došao je ples. Meni ko za peh bio profesor na tom plesu koji je bio s mojom mamom. Nakon kaj sam bila na plesu pol ćuke, došla meni Iva kao da se ovaj napio, jer mu je ćuftalo iz usta po cugi i kao jer se bio teturo. Ja ga nisam bila vidla na plesu pa nisam ni znala dali sere ili govori istinu. Dolaze meni Triša,Pepa i Ina kao pitat će te! Sve sretne. Ja u bedu jer mislila da pije i nisam kanila bit s takvim dečkom. Nakraju ispalo da je Iva srala. Ona je bila super s LJubičićkom, pa je meni srala. Htjela sam je ubit. Dolaze meni Kimy i 5akica i svaka me primi za jedan rukav,Kimy za lijevi a 5akica za desni. Za peh on je bio između nekog stupa na radijatoru ćeko mene. Ja se istrgnula od njih i sva u strahu dolazim do njega. Stavila sam mu svoje ruke na njegova ramena tak on i meni. Nismo htjeli da drugi vide kaj delamo. Cijela rulja nas je pratila. Gledam ja uokolo i smijem se. A on meni kao:''Mislio sam da se ovo nikad neće dogodit....'' A ja rekla to isto. Heh. Glupa sam. Cijelo vrijeme mi se bio približavo i htio me poljubit. Ja glupača nisam ni skužila.


Nastavak slijedi u drugom postu. Ne da mi se pisat više.
Pozdrav od Shortyzzz-a!!! Kisss!!!

|spin that shit 79| PRINT| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.