Sex, sport & rock´n´roll

subota, 06.01.2007.

Sretna nova svima, puno zdravlja ljubavi sreće i šta ja znam čega još...

Eto tako, nakon pun kurac vremena olučih se na odvažan korak, pisanje posta....
Nemam se baš s ničim pohvalit, škola katastrofa, o tome ne želim ni razmišljati, ali moram i to me ubija...
Košarka je i dalje na svom mjestu, nema nikakvih posebnih preokreta, osim što sam bio u prvoj momčadi...
E ljudi, koji je to osjećaj, strava, klinac iz Gospića koji je samo u najluđim snovima mogao zamišljat da će prije faksa otići iz Gs-a a pogotovo da će zbog sporta koji voli (košarke) otići, koji ni u snovima nije zamišljao uopće biti u prvim redovima košarkaške utakmice prve lige, stoji na parketu sa 11 suigrača i sluša himnu prije početka tekme, stvarno neopisiv osjeća. Dok je ta himna svirala kroz glavu mi je prošlo doslovno sve vezano uz moju košarkašku "karijeru " do tad, sve od početaka treniranja za školu, preko igranja u KK Gospiću, igranja za juniore Kvarnera pa sve do tog trenutka... Taj osjećaj je jednostavno ne ponovljiv i tek tad shvatiš da se sva odricanja isplate i ničeg ti nije žao....
Osim toga u zadnje vrijeme mi se baš i nije događalo ništa posebno, škola mi je katastrofa, ali kako je to moglo biti sad je ok, u domu sam se još više zbližio s nekim ljudima, pogotovo sa Zanićem (frend iz Zadra). Nebi vjerovali kolko vas jedna pizdarija može spojiti, o tom sam pričao samo nekim ljudima, i ne želim sad tu pisati što je točno bilo jer će onda neki ljudi srat kako izmišljam i neznam ni ja što... Samo ću reći da se u životi nisam tolko zasrao kao tad, valjda prvi put u životu sam stvarno osjeti strah od nekoga, a da stvar bude gora taj strah ne smiješ pokazat... Na kraju smo i ja i Zane imali malo i sreće pa je ta osoba koje smo se prebali završila puno gore od nas.. To mi je bio prvi i zadnji put da sam imao nekih problema što se tiče izlazaka u Rijeci. Inače i ti izlasci su mi laganini dopizdili, nemam više volje za tim, već u Rijeci znam gdje je tko, koja ekipa je u kojem bircu, gdje nam treba veza da uđemo gdje ne. Mislim tamo je zbilja strava što se tiče noćnog života i sve to, ali sve to mi je bilo strava prve godine sad mi je više pun k... svega i izgubio samo volju za izlascima.
Otkad sam u Gs-u zbilja mi je fenomenalno, bili smo 4. na zimskoj, ali ovo ostalo je prejebeno, ovdje mi izlasci nikad nisu i neće dosaditi jer ovdje je ekipa prejebena i nema ništa bolje nego kad se ovdje skupi ekipa pa malo cugamo, malo se zezamo, malo.... Čak sam s onom benetinom od Frane jednom otišao u kockarnicu, stavio 100 izašao sa 400, Martin je stavio 50 izašao sa 400, jedino je Frane pao sve.
E da za one koji ne znaju, novu smo čekali kod čoke bilo je dobro, jako dobro... Kasnije u pubu i to je u glavnom to, detalje vam ne mogu prepričat jer ih se ne sjećam tako da od toga ništa... Pozdrav ekipa

P.S.
E da i poruka za jednu stativu u Rijeci: NEMAM CURU !!!!!

I nemoj mi više slat one pederske poruke sa broja od stare jer bi mogao ja nju pitat da odemo na kavu ;)

- 19:06 - Zaseri školjku - školjka je zasrana (10) puta - Povuci vodu - #