Sex, sport & rock´n´roll

nedjelja, 06.08.2006.

Life is a bitch

Pozdrav ljudi, evo me natrag nakon pun k... vremena.
Ima više razloga zašto nisam pisao, bio sam zaokupljen drugim stvarima koje su puno važnije od pisanja jebenog bloga... Da ne serem previše, glavni razlog zbog kojeg nisam pisao je taj što je Frane u bolnici, jer je imao prometnu... Kad se takvo nešto dogodi osobi koju voliš zamisliš se nad nekim stvarima i to jebeno zamisliš. Što ti je život??? Ništa, život je stvar s kojom se jebeš cijelo vrijeme, trudiš se da ti bude što bolje što ljepše a izgubiš ga u treptaj oka... Čisto sranje, sva sreća braco mi je dobro prošao, u biti odlično kako je mogao i sad se oporavlja.
Čudno je to kako jedan događaj, jedna osoba može utjecati na sve, trebali smo ići u vodice, na zrće, na maturalac i slaviti moj rođendan, sve to je bilo dogovoreno, sve sređeno i onda se ovo dogodilo.... Sad sam totalno izgubio želju za svim tim, na maturalac sam bio nabrijan od 1. srednje, a sad kad znam da on neće ići totalno mi je svejedno, znam da će bit dobro, možda i odlično ali uvijek će falit ona jedna karika koja bi to spojila da bude fenomenalno, ta karika koja će uvijek naći način da te nasmije, koja će bubat gluposti dok ti ne počnu ići suze na oči, koja će pjevat one njegove pjesme, ići na živce svima okolo skupa samnom.... Ne ne, neće taj maturalac biti ono što je trebao biti i što sam, prije 2 tjedna mislio da će biti... A za rođendan sam planirao pravit nešto ludo, cuganje cijeli dan, roštilj i tako te fore, ako on ne bude mogao doći na taj roštilj, pa makar i u kolicima, to otpada....
Sinoć je trebao biti s nama na zrću, bilo je ludo, definitivno jedan od najboljih izlazaka u životu, ludnica... Tamo je prejebeno i tamo definitivno svatko mora otići i vidijeti i doživjeti, u biti proživiti sve to. Ludo i nezaboravno, još sam mamuran, a onaj luđak od Frane me uredno probudio u pola jedan, pizda me uvijek zajebe :) Neka nema veze, dogovorili smo se da dogodine idemo skupa....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nerazdvojni

- 13:03 - Zaseri školjku - školjka je zasrana (7) puta - Povuci vodu - #