utorak, 15.01.2008. ♥

♥ SRCE JE MOJE BALKAN!!!!

Vratila sam se iz Bosne!!cryBilo je poprilično dobro, ma super..sretanVeć mi svi fale!!rolleyesNašla novog mokacerek..uuuuu, koji macho momak!! a, moj dečko iz snova.cerekNisam mu našla ni jednu manu. Joj, da Majda, Jaca, Viki, Medina..partijanerice moje!!!cerekFale mi punooooooo..votka, bambus..mmm...ples,zujosuze,tuzansretansmijeh...Joj, da Nova godina..bilo je fenomenalnosmijeh..uglavnom da napomenem, Alen i ja smo bili najljepši..pa ja na šanku..naughtynaš prljavi ples..nutsvi s pucali od ljubomore..hehehe..dečka znam dvije godine, al tek sada sam ga ono dobro upoznala...ma predobar je, u biti drži me kao "kap vode na dlanu"cerek..Ljubi vas sve Bosanka!!!belj

♥ 17:03 ♥ komentari (14) ♥ printSRCE JE MOJE BALKAN!!!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.