petak, 28.12.2007. ♥

♥ MRZIM 2007.GODINU

OPISAT ĆU VAM U PAR REČENICA SVAKI MJESEC OVE PROKLETE GODINE:

SIJEČANJ:
Nakon dvije godine me očarao jedan momak. Znate tko je on?!cerekMoj Šaban.cerekMislim, bilo je dosta patnje, samoće..Idemo dalje!!thumbupBilo mi je prekrasno. Ovu cijelu godinu smo mi zapravo bili "zajedno"..bilo je tu i smijeha, nježnosti, zajebancije, prekida, dopisivanja, pisanje stihova, opijanja..yesMoj najbolji momak do sada i najdulja veza s momkom.cerek

VELJAČA:
Anja, Matea i ja otvorile svoj prvi blog. Ovaj koji sad čitate.smijehNas tri partijanerice smo svašta prošle.nutBilo je tu slikanja pod nastavom, dopisivanja...tračanja..shoppingiranja po gradunaughty, slikanja u kabinamazujo...zajebavanje ljudi..plakanje zbog govna (Velimira, Matije..)..odlazak u Samobor kao Brit, Lind i Paris...

OŽUJAK:
Naravno shoppinga i zajebancije kao i uvijek. Anja i ja otišle u Varaždin kao na tekmu.bangAl mi po onom velikom pljusku plesale, pjevale, derale..roflludovale nas dvije purgerice. U školi zabavno!! Dobila jednom ja tako inspiraciju pod satom fizike i napisala pjesmu.pjevaKoja bi trebala ići sljedeće godine na Doru. Znate tko ju je prvi pročitao, mislim imao je tu čast?!naughtyNajdraži profesor!!hehe

TRAVANJ:
Matein mjesec!!cerekNaša shoppingholicarka slavi 17. rođendan. Naravno nas tri se uputile u Zabok, samo ne u Zagreb.zuboDa možemo radit gluposti!! Matea i ja se zabavljale, dok je naša Anja zavađala svojim plesom Zagorceparty..hehe..Ljubi tebe, Anja tvoja Irena..hehe..E, bila i ja u svojoj Bosni. Pila, ludovala..zajebavala se sa svojom tetom..party

SVIBANJ:
Ja u oblacimacerek..u Bosnicerek..na Sani sa Šabanom i svojim jaranimacerek..knjigu bacila!!!

LIPANJ:
Anja i ja u Jaski preko vikenda. Malo se otišle odmorit.roflSlikale se, zezale, slikale, slikale..malo otišle na kupat na bazene..onda je moj bratić zaprosio Anju.cerekNas dvije bile i u Maksimiru. Pile i srele same čudake!!partyBile nas dvije i Barbara i Matea u gradu. Ludo!!zujoČetri purgerice u središtu pozornosti!!mmmmm....Zaboravih, to je i mjesec od moje seke Lorene.cerekNavršila i ona 17. godina!! Jupiiiiiiiiiiii

SRPANJ:
Ja u Bosni!! Gdje drugdje?! Ludovala sa Dinom i njegovom ekipom.partyPrekinula sa Šabanom...al našla ja drugog.beljIrena se preubratila u zloćku. Dosta mi je bilo svega!! Zajebavala govna, zavađala..uh, što sam im radila?!lazeE, u tom mjesecu mi bio i prvi put..hehehe..al ne bi o tome..

KOLOVOZ:
Nastavljam ja i dalje sa osvetom. Udružila se s menom i Anja.mmmmmm....smokinBilo je zanimljivo. Pile i zajebavale.partynjamiVratila se u Zagreb. Napokon i ja navršila 17. godinu. Moja seka Lorena i ja provele cijeli kolovoz zajedno..Ludirale se seke, shoppingirale, slikale..Ljubi tebe Irena..hehe..Upoznala novu prijateljicu Petru, moju buduću seku..blabla

RUJAN:
Ajme!!! Samo to mogu reći. Ali prije toga, Anja i ja. Ludovale na još par mjeseci prije škole. Zbarile istog momkanut..hehe..mmmm.. Dalje i nastavljam sa osvetom, mrzim govnarolleyes..Moji se rastali.bangTata i ja se preselili u Sesvete i Petra živi s nama, te moja maćeha...Preselila se u novu školuzijev..uh...

LISTOPAD:
Moj najdraži bratić Dino isto tako ulazi u 17. godinucerek..uuuu..svi mi starimo?! Bila i ja u svojoj Bosni, za Bajram sa svojim Šabanom.cerekBilo mi predivno.cerekTako je bio dobar prema meni, cijelo vrijeme me držao kao kap vode na dlanucerek..najljepše kad mi je rekao: "Volim te"..te, kad me odnio u naručju u stan..cerekLjubav moja jedina...cerek

STUDENI:
Odlučili Šaban i ja da se malo razdvojimo..a ja, na njegov rođendan nađem momka..mmm...Hrvoje!!finoBila je to Petrina i moja najluđa noć u MM-uparty..Nas dvije sestre sve smo luđe..zezamo se..postale prave sestrecerek..povezale se..

PROSINAC:
Uhvatila me zimska depraheadbang..uglavnom, ja i dalje s Hrvojem!! Uživam.finoČujem se i dalje (sve više) sa Šabanom..završava škola..mogu reći da sam upoznala zanimljive curke..došla u Bosnu,smijehponovo...

SVE U SVEMU I DALJE TVRDIM DA MI JE OVA GODINA BILA OD ONIH GORIH!! MOŽDA VAMA I NE IZGLEDA, AL KAO ŠTO ZANTE IZGLED VARA..
TAKO ŽELIM VAMA I SEBI (hahaha) DA NOVA GODINA BUDE SRETNIJA, PUNA LOVE, LJUBAVI, SREĆE...DA UŽIVATE I ŠTO VIŠE VREMENA PROVEDETE SA SVOJIM NAJMILIJIMA..JER NIKAD SE NE ZNA KAD ODU!!! LJUBI VAS VAŠA BOSANKA-PURGERICA!!!

♥ 12:14 ♥ komentari (46) ♥ printMRZIM 2007.GODINU

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.