subota, 24.11.2007. ♥

♥ ..kome ove zime postelju griješ i s kim se noćas uz vino smiješ..možda smo mogli sve, a žao mi je što nismo..


Joj, jedva čekam kad će doći film "Duhovi Sarajeva" u kino.roflBrijem da je predobar. Al ipak i glumi Seve, kraljica!!!thumbupPjesma koju pjeva Hari Mata Hari je predobra..šta ne?! Uspomene mi ponovo naviru..rolleyesKad sam već spomenula Sarajevo, red je da vam kažem i novu vijest. Mrzim Sarajevo i Šabana!!!burninmadheadbangmadDa, da dobro ste pročitali. Ajde, Bosna mi je i dalje u srcucerek, al Sarajevo ne. Mislim nikad mi nije ni bilo. Šaban i ja se opet vraćamo na početak.zijevŠta će te?! Idem dalje!! Kako smo si Šaban i ja rekli, ako smo si zaista suđeni, spojit ćemo se opet. Po ne znam koji put. Jedan veliki razog našeg prekida je daljina.puknucuSama sam si kriva. Uvijek su mi bile draže veze na daljinu.naughtySve u životu, pa tako i u ljubavi idem težim putem..U mojim očima su dečki tj. govna pali još više.smokinOni su takva bića,kukavice.yesNe znaju su borit, žrtvovat za ljubav. Možda, i to veliko možda postoji izuzetak. Ali ja ga nisam upoznala.namcorOstao mi je Hrvoje, te Bosanci..koji me čekaju. Uživam i dalje. Sa suzama u očima, te s pomisao da Šabana grli i ljubi neka druga.cry

Pjesma koju poručujem svim Bosankama koje se približe Šabanu!!!zubohrvatska


Ovo je pjesma za moju dušu!!cerekcry

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.