petak, 26.10.2007. ♥

♥ ..svaki dan mislim na tebe, na Sarajevo i na nas..

Došlo je vrijeme da i ja napišem post. Dosta toga se desilo. Hm,ne znam odkud da počnem.
Samo ću bitno spomenuti, a to je da sam bila u svojoj Bosni.cerekKako mi je bilo?!! Ne treba vam odgovor jer znate i sami. Pa ipak sam bila "doma", u svojoj zemlji. Zapravo sam više bila na zadnjem sjedištu...heheh....smijehTako, dogovorili se Šaban i ja da dođemo u Ključ za Bajram. Ajme, kad se sjetim..cijelo vrijeme smo bili nerazdvojni. Bilo mi je tako dobro.finoZadnju večer sam bila prvo vani sa Majdom i Medinom. Majda.naughtyE, nju vam nisam spomenula. Nova Dinina cura. Cura je legenda..draga, dobra, otkačena, voli pitiparty..ful smo si slične. Tako, mi se dvije malo popile...otišle kod naših dečkiu...plesale, pjevale...Pa, eto šaljem veliku pusu svojoj novoj frendici, zapravo rodicisretankissVeć mi svi jako fale. Ja bi ponovo u Bosnu. Kad sam se vraćala u Zagreb, na kolodvor me došla pozdraviti moja seka Sedina.cerekTako sam bila sretna. Samo mi je bilo žao što se nismo ispričale. Seko, izvini!!
Joj, da Anja vam je zaokupljena. Pa neće neko vrijeme pisat blog.hehe...ipak je novi dečko u pitanju.beljA ljubav moja, napokon je i ona sretna u ljubavi.nutIzvini Anja šta sam svima objavila..hehehe...bang
Mislim da bi to, bilo to. Za danas. Pozdravljam: Anju (funju), Arianu, Majdu, Jasminu, Anitu iz Jaske, cure iz raz. (Maju, Moniku, Ivanu, Suzy, Emu, Tinu, Čičak, Jelenu, Josipu..), Sedinu, Šabana, burkia, Petru, Dinu, Edu, Medinu..wave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.