nedjelja, 26.08.2007. ♥

♥ NIJE TEBI LAKO CURICE...

Ola, svima!waveOva zadnja dva dana Anja i ja smo provele skupa. Ništa novo, ha?zujoPa tako bilo je tu svačega. Votke, plesa, suza, pjevanja, slikanja, barenja..i naravno smo stalno nešto žderale, tj. ja.njamiDino i Anja!!cerekDa vam nešto o tome kažem???naughtyMa, neću..beljDario i ja!!bangJoj, jadan moj Šaban.cryPo cijele dane sam pjevala:pjeva"...gle je, zar je nije sram. svi pričaju to je ta, što se sinoć napila, tu za stolom plakala....pa šta, to sam ja..."pjevaDečko je tako poseban. Za mene on nema mana. Osim što ponekad stavi majcu u hlače..burninmadAl, to je sunce moje bosansko.cerekLjubav moja!!cerekDa, fale meni i Anji naši Bosanci.cryNe zna te vi kako je to kad ljubi bosanac. Šabanovi poljubcifino..mmmmmmm...finoNo, nećemo više o tome.nonoHm,da se sjetim kaj je bilo zanimljivo?!! Pa meni i Anji nije bilo baš dosadno. Anjica mi je jedno vrijeme bila tužna, pa sam je pokušavala oraspoložit.zuboTako što sam pjevala, na krevetu u štiklama, na prozoru glumila Tajči, plesala na cajkama..nutAh, nije ni meni lako!! E, da i kuhale smo mi.njamiBilo je poprilično fino.roflZa kraj pozdravi. Kao i uvijek. Pa tako pozdravljammah i šaljem pusu: Anji, Petri, Loreni, Jasmini, Šabanu, Dini, burkiu, Ariani, savršenom, mojoj seki Petri, Aniti, Matei, Majdi, Diki, Medini, Sedini, Edi, Davoru..

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Anjina pjesma:


Moja pjesma, definitivno:


Evo, još nešto..riječi jedne pjesme..i to moje i Šabanovecerek..i mi imamo svoju pjesmu..zujo

cerekGde god podjem tebi idemcerek

Ovo je samo kraj i ništa više od toga
mi smo se rastali i prije ovoga
ovo je samo kraj
mi več odavno stradamo nijemo
jer i kad ćutimo, mi se razumijemo

Gde god podjem tebi idem
na tu stranu sve me vuče
svi žive za svoje sutra
a ja još za svoje juče

Ovo je samo kraj
mi već odavno stradamo nijemo
jer i kad pričamo
mi se i ne čujemo.

♥ 14:31 ♥ komentari (63) ♥ printNIJE TEBI LAKO CURICE...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.