subota, 25.08.2007. ♥

♥ LJUDI ODLAZE DA BI SE VRATILI..

Nećemo vas ostavit. Anja i ja!!noJoš će te imat pilike čitati nas..koji ste vi sretnici.lazeZezam se ja. Pa tako..ostavljaj te nam puno komentara kao i uvijek.
Ova zadnja 3 dana sam bila na bazenima u Tuhelju. Bilo je fenomenalno. Prvi dan sam bila sa Dinom, burkiem i Anjom, a ostale dane bez Anje. Anja je imala super društvo tj. dečka. Tako je i moja Anjica vidjela kako je to kad ljubi Bosanac.sretan Da nastavim dalje..umijesto Anje, društvo mi je pravila Petra. Super curka, na jedan način moja seka. Znam da su mi i Lorena i Sedina seke. Al ona je sada fakat moja sestra. Znam da vam možda čudno. Doći će dan kada ću vam to detaljno objasnit.eekNadam se da ćemo što prije zajedno živjet.cerekUvijek nasmijenasmijeh, stalno nešto pričablabla, pjevušipjeva, jedenjami..poznato?! Ne, nisam ja. To je Petra.smijeh Upoznale smo puno dečkiu na bazenima. Ali spasioci su nam bili najbolji. Mogu reći da smo na jedan način, Petra i ja vodile bazene u Tuhelju. Otvarale smo tobogane kad god smo htijele, jele u bazenima, skakale iako je strogo zabranjeno, poljevale i zezale osoblje...ludKao što su simpa spasioci rekli: "Samo smo radile probleme". Ako je tko čuo zviždanje, to smo samo mi napravile neku glupost.bangVažno je da nije bilo dosadno.naughtySvi smo se zabavljali. Najviše nam se svidio spasioc Davor, ali mi smo ga zvale Nikola. Jer je ful sličan Nikoli iz "Zabranjene ljubavi".cerekDečko je predobar, simpatičan, sladak..ima 23 godine, studentrofl...E, da hvala Nikola na zagorskoj pizzi i sladoledu.finokissStavit ću vam malo slikica. Puno mi fali moj Bosanac.cryŠaljem pusu: Petri, Anjici, Loreni, Matei, Ariani, Dini, pekaru, Frenkyiu, Dami, burkiu, spasiocima Marku, Ivanu i Nikoli, Jasmini, Ciciu, savršenom i naravno SVOM BOSANCU!!kiss

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


♥ 16:40 ♥ komentari (45) ♥ printLJUDI ODLAZE DA BI SE VRATILI..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.