srijeda, 01.08.2007. ♥

♥ NITKO NE LJUBI KO BOSANAC..

Uhvatila me dosada, pa da napišem post. Anja se navodno danas vraća. Napokon, moja ljubavi!cerekE, nisam ti mogla odg jer nitko nema ništa na kreditu, a mama mi je zablokirala tel...headbangMa, danas se nisam našla sa sekomnamcorAl nema veze vidjet ćemo se sutra. Jedva čekam. Ali jedva čekamo petak. Idemo u shopping.cerekKoja će to biti ludnica. Nadam se da nećete biti u blizini, da vas ne brukamo.smijehNe znam šta da pišem..dosada, dosada. Fali mi moja Bosna. Dok skupim lovu, prvim avion ja ode. Ko me sam dosadna nek samo da lovu i ja ode.hahaha..Moram priznat fali mi Cici. Taj dečko definitvno moje zabranjeno voće, te ga valjda zato toliko želim. Nadam se da redovito posjećuje naše drvo. Koliko god se pravi frajer, pije, zajebava u životu..romantičan je na neki način. E, da to nekome ispričam u Ključu, svi bi ga zajebavali.smijehŽao mi je što sam se prema njemu ponašala tako hladno, neosvojivom..takve su vam djevice.cerekIdem slušatu pjesme koje mi jedan sladak frend poslao.smijehPozdrav onda za peseka, Mateu, Anju, seku, Arianu, burkia i Jasminu..e, i baku i dedu.smijehLorena čuvaj mi dedu!!nutStavit ću vam slike od jučer..

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

♥ 13:27 ♥ komentari (38) ♥ printNITKO NE LJUBI KO BOSANAC..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.