srijeda, 27.06.2007. ♥

♥ ŠTA DA PIŠEM?

Ovako, dobila sam 'zadatak' (od Irene) da napišem post...mislim (plavuša misli, hahahahasmijeh), to je ok jer ona većinom piše posteve, al ja sad ne znam o čemu da pišem. Pa sad, u 6 ujutro mi je poslala poruku da se nađemo u 10 na trgu, samo da napomenem da ona toliko obožava shopping da prije ne može čak ni spavati do nekog normalnog vremena, predlažem da sljedeći put ne šalje meni poruku nego da počne headbang... Skoro sam zaspala, a onda sam je morala nazvat jer sam sanjala da ćemo se zapravo nać sutra! Uspijela sam se dovuć do Trga pa smo otišle u TOP SHOP, Irena je kupila kratke crne hlačice, a ja sam samo isprobavala jer ćekam plaču (ne svoju, naravno!!!), ma zadržele bi se mi još da nas neka glupa prodavačica nije isterala jer smo se prešetavale iz kabine u kabinu. Kasnije smo otišle na kavu na špicu (a gdje drugdje? naughty) i jedan konobar je stalno buljio u nas i počeo se trgat od smijeha kad ga je Irena nekakvim mahanjima pozvala da nam naplati, a drugi, onaj iz kafića do, nam e stalno smiješkao (kažem NAM jer se nismo uspijele dogovorit kojoj točno, makar ja zagovaram da je gledao Irenu)... Da nam ne bude dosadno dogovorile smo se da Irena dođe do mene, a usput smo svratile u WOMEN'S SEACRET, a valjda sam dobro napisala- ipak imam sam 2 iz engleskog uz rečenicu: Više sreće sljedeće godine!) gdje smo si našle iste badiće, tj. moje je bikini, a Irenin 'trodjelni', al imaju isti uzorak. Na kraju smo ipak uspijele odoljet polovici Ilice i doć do mene...instalirala mi je ICQ (hvala Irena!!!), papale smo maline i prekopavale cijeli ormar te se presvlačile i slikale u mom vrtu (mislim da su nas vidjeli svi susjedi, al nije bed, bar su imali šta za vidjet, hehe). Hm, stavila bi ja i slike, al ne znam (jel se mogu izvuć na to da sam plavuša?smijeh), a i internet mi je užasno spor pa bi trajalo satima!Upravo sam shvatila da mi je svaka druga riječ u ovom postu Irena pa ak se nekom da brojat nek mi javi broj...nut Pusa svima!!!

P.S. Moram i ja još nešto dodat, vic. Predobar je. Ja sam se trgala 3 sata. Ima sa veze Bosancima.smijeh

Šišanje

Radio neki frizer u nekom gradu u nekoj državi u SAD.

Jednog dana mu uđe cvjećar u frizeraj i kad ga je ovaj ošišao, cvjećar ga pita koliko košta šišanje da bi mu platio. Frizer odgovori da on to radi iz hobija i da ne može primiti novce. Cvjećar ode sav sretan. Sutra kad je frizer došao na posao našao je na pragu prelijepi buket od 20 cvjetova.

Drugog dana mu u frizeraj uđe pekar
i kad ga je ovaj ošišao, pekar pita koliko košta da bi mu platio. Frizer odgovori da on to radi iz hobija i da ne može primiti novce. Pekar ode sav sretan. Sutra kad je frizer došao na posao našao je na pragu 20 krafni.

Trećeg dana mu uđe Bosanac i kad ga je ovaj ošišao, Bosanac pita koliko košta da bi mu platio. Frizer odgovori da on to radi iz hobija i da ne može primiti novcee. Bosanac ode sav sretan. Sutra kad je frizer došao na posao našao je ....


Što....


Imaš li ideju ....


Razmišljaj kao Bosanac ...


Našao je 20 Bosanaca koji čekaju na šišanje !!!


Malo slikica:

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

♥ 16:45 ♥ komentari (49) ♥ printŠTA DA PIŠEM?

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.