subota, 16.06.2007. ♥

♥ PITANJA NA KOJA ŽELIMO ODGOVOR

Sunce grije (a di je moje Bosansko), Anja i ja na terasi, pijemo nescafe i ne shvaćamo kako dečki ne znaju cijeniti, poštivati, voljeti, opraštati, zadržati..curu. Nesposobni su.
Zašto cure uvijek odaberu dečka koji će ih samo povrijediti? Zašto ne izaberemo nekog dobrog? Zašto veza nikad nije onako kako smo je zamišljali? Zašto se njima teško javit i zašto nikad nemaju vremena? Zašto cure sve moraju analizirat i zašto živčane zbog tih govana? Zašto je na kraju uvijek cura ta koja je povrijeđena? Zašto mi to podsvijesno ili namjerno same izaberemo? Zašto cure padaju na `zločeste` dečke? Zašto smo mi tako naivne da im vjerujemo? Zašto na kraju veze okrive nas? Zašto ne znaju cijeniti ono što imaju, pogotovo dok to traje? Zašto se ne znaju boriti za ljubav? Zašto uvijek lako odustaju i odlaze? Zašto uvijek slušaju svoje prijatelje, a ne sebe i svoje srce? Zašto se bojer pokazat osjećaje? Zašto ti uvijek nabijaju krivnju? Zašto se pale na naše frendice? Zašto im je teško za nas napraviti nešto što mi po normalno radimo za njih? Zašto se srame pred frendovim pokazat ljubav prema curi? Zašto smo mi spremne zažmiriti na neke njihove mane,a oni naše još uveličavaju? Zašto te ne voli i poštuju takvu kakva jesi? Zašto se ne javlju ako kažu da će se javit? Zašto kad prekinete daje ti lažnu nadu?
Zašto nema nikoga da nam odgovori na ova pitanja???

P.S. Adnane samo sam tvoja, unatoč daljini!!!hehehe..Irena.

Anjin ljubavnikcerek
Image Hosted by ImageShack.us

Irenin ljubavnikcerek

Image Hosted by ImageShack.us

♥ 16:45 ♥ komentari (6) ♥ printPITANJA NA KOJA ŽELIMO ODGOVOR

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.