petak, 02.03.2007. ♥

♥ PETAK JE DAN, PETAK JE NAŠ DAN...

Danas nismo imale školu...smijehjer se u našoj školi (školi snobova) održavalo županijsko iz hrvatskog...pa smo dan iskoristile za shopping. E, da ne zaboravim Anja, a i ja smo otkrile novu vrstu govna(dečka)lud...čudan je doista...on nam može biti čak primjer da izgled vara...no, da se sjetim kaj sam štela napisati..e da, i tako našle smo se na trgu te krenuli u potragu..bile smo u Mangu, Asccessorizu, Espritu, Top Shopu, Miss Selfridgeu, Terranovi, Tally Weil...ljudi nakon toliko dućana morali smo napuniti energiju, te otišle nešto papiti u pizzeriji 2..smazale smo cijelu jumbo pizzu..njamia mislim i vidjet ćete sami kaj je ostalo..nakon te pizze uhvatio nas je neki vrlo čudan smijeh..pogotovo Mateu i Anju..to je bila neka posebna vrsta smjeha...te smo se tako brukale i u tramvaju...e onda i otišle u Importanne centar u Top Shop..(obožavam ljudi, Top Shopcerek)..nećete vjerovati ali sam našla nekaj..tj. Matea i Anja su mi našle jer ja sam bila previše lijena i izbirljivarolleyes..pa stoga hvala vam curke..thumbupte smo na kraju otišle na piće i onda u 21.30 otišle doma iz shoppinga...

Image Hosted by ImageShack.us Anja u Espritu

Image Hosted by ImageShack.us Anja i Matea ispred katedrale

Image Hosted by ImageShack.us Matea i ja ispred katedrale


♥ 22:00 ♥ komentari (8) ♥ printPETAK JE DAN, PETAK JE NAŠ DAN...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.