subota, 10.02.2007. ♥

♥ PARIS, BRIT I LIND U SAMOBORU

Eto, Matea, Anja i ja bile smo u Samoboru na fašniku...Bilo je ludo. Prvo nam je pobjegao bus...pa smo srele Petra Pana u busu koji je svoju Zvonćicu zamjenio Barbikomrolleyes...e da, Anja je uzela zadnji Nescafe u kafiću Ara, zapravo uzela je konobaru(zatvoreniku). Inače to je bio njegov nescafe.party...ma bilo je ludo!! Osim kaj sam se naravno kao i uvijek zbrukala...stojimo mi u redu za hot dog i pita Matea: "Koliko je sati?" i ja počnem vaditi mobitel kad ono već kaže jedan dečko: "Pola šest!", a ja mrtva, hladna:"Dobro!"nutSvi su pukli od smijeha. Ljudi moji, već je tad bio mrkli mrak, prošlo je pola osam...smijeh No, dobro..."malo" smo šetale, te nam je jedan dalmatinac dao cvijet.. te se isto neki mlađi dalmatinci zaletili u nas...bangMatea je na žalost morala ići ranije, kod Matie u Zabok...a onda smo Anja i ja otišle do lunoparka...vozile se na nečem...i naravno Anja se derala i derala a i ja.. da smo se čule do Zaboka..zujo e i bile smo i u Kući strave i to jedine..pa smo šetale i na kraju otiše na jedan Nescafe te se ispričale, gledale fotke....i tako...fakat je bilo nezaboravno.

Anja i Matea u kafiću Ara
Image Hosted by ImageShack.us






♥ 14:41 ♥ komentari (0) ♥ printPARIS, BRIT I LIND U SAMOBORU

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.