četvrtak, 25.05.2006.

Look into my soul

Ponoć odzvanja… Sam Vrag je doša u ovaj grad… Lebdim ulicama, lako i polako… Moj prisutstvo osjećaju svi kad im se približim… Gledaju u mene prodorno, prestrašeno.. Bojte se, smrtnici, ništa mi ne možete! Ja sam nepobjediva, ja san moćnija, ja iman toliko toga šta vi nikad nećete!
Moj trg je neizbrisiv, osjeća se dugo… Svi gledaju za mnon… Neka, neka!!! Znajte da sam tu, i da ću uvik bit tu… I nisam jedina od svoje vrste! Ima ih još, koji su došli prije mene i tek će doć kad spoznaju lipotu koju san ja tek nedavno… Mmmm, koji dobar osjećaj… Mogu poletit negdi visoko, negdi daleko… Uživan u tom osjećaju… Osjećan se opako kako nikad nisan… Niko ne može do mene… Ne može me povridit, njihovi pogledi koji su me prije ubijali, sad me jačaju… Ja se hranim njihovim strahom ko vampir krvlju…
U jednom trenu sam se čak i pošteno nasmijala, gromko i razuzdano… Hodam, hodam, i ide meni u susret buldog koji nije na lancu… Idem i ja prema njemu, jer ja se ne bojim ničega… Pogledan ga u oči … U jednom čudnom trenu on odskoči i zaobiđe me u velikom luku, cilo vrime gledajuć u mene…
Dolazin na misto koje nazivam domon…
„Bog, mama, evo me…“
Skidam slušalice mp3-a… Zvuk Iron Maidena i pisme „The number of the beast“ polako nestaje, ulazin u sobu… Skidam sa sebe lančiće, narukvice, lance… Moja odjeća… Crna majica i crne hlače… I čizme… Zbog kojih mi se svi smiju… Da, kraj petog miseca je, sunce prži, al to me nije briga, ja ih nosim… Zavlačim se pod hladne plave lancune… Nema više muzike, nema odjeće… Al ja sam još ja, snažna i čvrsta… Taj osjećaj zadržavan dugo, dugo… Sve do prvog razgovora s ljudima…



What Kind of Wings Does your Soul Possess?



Gargoyle Wings


Your soul posesses Gargoyle Wings! You are a lonely soul seeking solace in solitude. You spend many hours brooding. Your pessimistic outlook makes the more joyous beings feel gloomy and depressed. Like a Gargoyle you sit and watch while time rolls on.



All of the possible quiz results for this quiz:
• Angel Wings (You scored 0)
• Demon Wings (You scored 2)
• Dragon Wings (You scored 0)
• Gargoyle Wings (You scored 3)
• Fairy Wings (You scored 1)

I evo, dobila san digitalac pa će od sad biti i nekih valjda fotografija smijeh
Ovaj prizor ko zna, zna, ko ne zna - bolje wink mah

Image and video hosting by TinyPic

11:30 | Komentari (29) | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.