utorak, 28.03.2006.

I am not think as you drunk I am!

Evo, moran napisat novi post da mi ovaj kalendar sa strane bude simetričan s obzirom na os X! Ma, pustite, buncan od one boce vodke… Da bar… party
Ma, pukla san totalno, nemam pojma šta radin sa sobon… Izvodim gluposti koje mi odgovoraju… A ka i ono počela sam se oblačit, ono, malo čudno… Je da me ljudi malo blido gledaju… Ma odjeb, ponašat ću se kako oću, radit ću šta oću, niko mi ništa ne može… cool
A inače, proliće je došlo i to pošteno osjećan, ka i svake godine, a sad još i više… Lupilo u glavu i ne pušta.. A mamicu mu, nije mi imenjakinja bezveze bila slavenska božica prolića, života i tih šema… nut
Nego, ne mogu virovat, u subotu san spremila sobu! Je da je 3x3 al opet me ubije… Nakon dva miseca… Našla san i teku koju san mislila da san izgubila… Tako mi je mater našla jednom knjigu iz kemije pod debelin slojen prašine i izderala se na mene… A ja nisan bila ni primjetila da mi je nema… rolleyes
Proljeće je, a u meni nemir, od sreće bih zagrlila svemir! Proljeće je, i miriše trava!!! kiss Ma neću i ne smin dalje, odma će past neki komentari…
Ma, ljudi pukla san! Je da mi to govore svaki dan, al evo sad ovde sve jasno i glasno… nut
I briga me za neke umišljene čunke, face koje misle da je njihov cili svit... Nije, nije!!!!!! bang
Jedan tren mi sve te gluposti i nebuloze dižu živce, u drugi me nije briga… Kažen, nema koristi od toga, a onda planen sama na sebe da me mora bit briga, da je to i moja budućnost… bangnut
Ma, o svojoj budućnosti ću se brinit sutra!!!!! Sad iden valjda leć ako nema šta na televiziji ili ako mi se bude dalo čitat knjigu…
Živija SF! Živile Zvjezdane Staze, i Voyager, i Enterprise, i Deep Space 9!!!
Ma, pukla san….. nutsmokinpartywave


What star wars character are you?



Obi-Wan Kenobi


you are very brave and will help anyone you think needs help, unless they are on the dark side. your record is almost completely clean, with only kills of evil people and there is not a thought in your head about being evil.



(nisan uspila nać Star Trek testno)

01:16 | Komentari (20) | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.