četvrtak, 23.03.2006.

No brain - no pain

Bolje 6 sati u školi nego ne spavati uopće
Kad se vratiš, ako budem učio, probudi me
Stalno padam na ispitima. Proklete stolice!
U meni se bore budala i genije. Plašim se da pametniji ne popusti!
Iman sat, al' ne razumin koje je ovo vrime došlo!



Naslov opet sve govori… I ovo ispod njega… A mislin, takvo je vrime došlo… Al ono, kad prođe bad zbog mog života i toga kakav je, škola radi probleme i sad san još ljuta i na sebe.. Sve je otišlo u tri pm šta se tiče škole… A ne znan šta da sad napravin.. Pokušavan učit, al mi ništa ne ulazi u glavu… U ova 3-4 dana san učila više nego ikad u životu i ništa-rezultati loši… Ma k vragu sve to.. I sad sa totalno obeshrabrena u učenju latinskog, a neman ga pojma i ako oću iti malo pristojnu ocjenu, moran se maximalno potrudit, a kontrolni sutra, nakupilo se tolko toga… Znan da to učenje neće imat efekta ka ni išta drugo… Ne mogu ništa zapamtit… Valjda san prije dosta više slušala na satu… Al ono, ne bi da pušin maricu već 10 godina (a nisan je niti probala), takve su mi rupe u mozgu i ništa ne ulazi u njega… Valjda je problem u kampanjstvu… Ma diže mi to sve skupa živce, počinjem mislit o sebi ka o glupoj osobi, a ništa me ne živcira više od toga…
Ma, evo, sad ću se dignit i iden učit latinski, naštrebat ću ga ka ništa u svom životu prije!!! Yeah right! Ma, mogu ja govorit šta oću, kad mi to neće poć za rukon.. Ma mrzin se zbog toga… I užasno san ljuta!


How will you commit suicide?!



Shooting Self

You will take the EASIEST way out. You want to be gone. No one will expect it to happen, you just one day will be. Be careful, stay and make peace and there is no easy way out anyways.






UPDATE: Evo, moja prijateljica ...tina... ima izložbu fotografija u ferijalnom klubu "Šufit", pa otiđite, pogledajte, popijte piće i komentirajte... Izložba je tamo valjda još tjedan dana.. Za one koji ne znaju di je, pokušala san nacrtat, al skužajte ako baš nema detalja, nisan iz Splita... :-)
Image hosting by TinyPic

17:10 | Komentari (19) | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.