četvrtak, 09.03.2006.

Ako je škola kruh života, onda živjela glad!

Naslov, naravno, ne triba objašnjavat… Evo, minjan malo iz stihova pisama u grafite… Puklo me, a osim toga, ovaj je i odgovarajuć… Mislila san da su se konačno sve kockice posložile… ali zaboravila san na školu… ma, od*eb je lansiran… Čisto mi više nije tolko briga za to… Kolko mi god odgovarale dobre ocjene, tolko mi se više ne da ni trudit za njih… 3 zadnja kontrolna san dobila loše… Bar po mojin mjerilima i standardima… Profa iz engleskog mi je danas održala predavanje nasrid školskog hodnika kako se moran trgnit i učit… Bila me zvala na natjecanje, a ja sad tu dobivam mizerne ocjene… Ma koga briga za to.. Je, ža mi je, al mi se isto ništa ne da… Sad kad je konačno sve ok, za školu me nije briga… Konačno iman život. Prijateljice me zovu (sad daleko više nego prije), izlazin (šta prije nisan tolko, a sad i priko tjedna), ležin, uživan.. Dobro, nije da baš uživan… To je više potpuna nirvana… I radin nešto za profu iz povijesti s Crnin Vitezon i Rilon… Mislin, ja radin, oni se zabavljaju, kad zapnen daju mi ideju i tako to… Jučer su mi stavljali lak na kosu (koji se nekin čudon naša u toj nekoj prostoriji di učenici rade na takvin stvarima), a danas su našli škare i ošišali mi po kose… Al ono, glavno je da se ide u Opatiju (bila je profa krivo rekla da se ide u Pulu, al ovo je još bolje) u 4. misec i da nisan nikako na satovima… Spasilo me bar ovaj tjedan, valjda ću se sljedeći trgnit… Yeah, right!!!!!! :-) I naravno, test (jel ja vama dosađujen s ovin testovima, ako jesan, mičem ih, ovde su samo da osvježe malo ovo plavetnilo i crnilo!):


What Kind of Fireworks Are You?


Purple

You are PURPLE fireworks! Sensual, soulful, and spiritual, you are a force to be reckoned with. Physically and emotionally beautiful, you draw attention the moment you walk into a room and you keep it fixed on you with the things that you say. You light up the night with the sexy glow of desire!


20:40 | Komentari (24) | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.