Kuda idu izgubljene djevojke? By:mala Lanna

20.01.2006., petak

Pratim te...

Hm,kao što ste rekli,sve je došlo na svoje,samo..ne onako kako sam ja htjela.Jučer sam mu poslala sms da se ne može igrat samnom i da,ako mi ne odg.se smatram singlicom.Nije odg,i jas am iz šale poslaal njegovom naj frendu sms:Sjećaš s ekad si obećao da ćeš me tješit kad prekinem s X,jel vrijedi još uvijek?!Hm,da..dan kad sam prohodala s NJIM,frend je tražio moj broj od nekih ljudi,htio je bit samnom,jer jos nije znao za nas i rekao je da će me tješit kad prekinemo,heh.Nije mi ni on odg,sve do danas poslije podne,kad me je pitao dali želim bit s njim?!Kao,X mu je rekao da smo mi prekinuli i nek mi budemo skupa!?Ovaj,šta?!Iskreno,u sub.sam samo gledala njega i malo mi je bio bed kad je htio bit samnom a ja sam već bila s ovim,ovaj «frend» je i zgodniji i odraslije se ponaša.Rekla sam mu da mi je to malo glupo,jer sma tek prekinula s ovim a i oni su najfrendovi,i da ću mu josh javiti..Šta bi vi napravili na mom mjestu???!!!HELP!HELP!Zapravo,možda sam se zaljubila u X,možda ne..

Eh,da..danas smo sa školom bila na Viroexpo,hehe.Ludo smo se zabavili,nakupili balona,olovki,bombona..Bash smo bili tako sweet dok smo išli do grada,k'o svatovi?!Čiji!?naravno,moji..ja sam imala dugačku bijelu jaknu i svi su se bash lijepo zezali na moj raćun..ma nema veze,ja njih iovako jako volim i bash me briga...I ljudi moji,hvala vam što ste me jučer tješili i pomagali mi da rješim frku.,pravi ste,jaaako vas volim...I pussa mom najboljem 8.b!!!I nadam se da ste me vidjeli na Dnevniku,hehe...

P.S.sad mi je mama donijela onih finig bomboncheka,mmm...

Nemojte se jako ljutit na mene jer sam sigurno negdje pogrješila(U tom "odnosu")

Ajd pls riješite ovo,pomoći će mi...


- 21:18 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

i´m what? i´m...

Kako mi je ovaj box prazan pa...