Kuda idu izgubljene djevojke? By:mala Lanna

15.01.2006., nedjelja

Bum,tras..

Buuum,evo me..Jučer sam bila vani,napokon,nakon 100 godina.Ujutro sam bila u Zg-u.(Nora,nemoj čitat ovaj dio)Kupila sam si 3 majice,3 cipelice,trapke i traper jaknu,kapicu,šal i još neke stvarćice u Fukny fish-u..
Bila sam u Immportane centru i King cross-u...Došla sam kući u 10 do 8,brzo se spremila i Dein tata je došao po nas...
Dea je imala suknjicu,pretpostavljam da joj je bilo hladno iako neće priznati.Ja sam imala trapke do koljena i čizmice pa čak i debele štrampline al mi je bilo hladno,kao i obićno.Uglavnom,kako je dogovor bio u pol 9 kod fontane,Dea i ja smo stigle u 15 do 9,hm..Pokupili smo Meli,Marka i Mateu i otišli do Vanadisa,jer smo htjeli vidjet neke ljude.Naravno,Pelko je napao Marka i skoro su se potukli..Pobjegli su i Marko se više nije vraćao.Nas 4 smo otišle do Time-a al kak je tamo sve bilo mirno,vratile se do Vanadisa.Tam isto nije bilo puno rulje pa smo otišli do pekare i tam stajale i pričale...Onda su došli Duda i njegova ekipa,malo smo pričali s njima i onda je došla moja šogy...NAPOKON da i ja nju upoznam..Slatkica.Otišli smo u Vanadis,malo nas 4 bile same i onda su navalili ti dečki iz Dudine ekipe..Bilo ih je puuno,previše..Simpa dečki...Dea je bila s nekim tipom,nas 3 smo plesale i zezale se s dečkima..Nije mi bash bilo posebno super,jedva sam čekala da odem kući ali bilo je ok..Danas je bila misa u školi,obnavljaju crkvu..napokon...I tako,stvari u mom životu polako dolaze na svoje mjesto,Jako sam sretna zbog nekih drugih stvari koje neću spominjati,ali...ma kakva depra..Pussa..Možda sam zaljubljena!?;-)

Ja volim plave oći
U maglama sivim
Ja volim cijeli svijet
I svemu još se divim
A oni nek govore šta hoće
Da volim te
Jer ti si zabranjeno voće
Glupost
....

- 20:39 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

i´m what? i´m...

Kako mi je ovaj box prazan pa...