Kuda idu izgubljene djevojke? By:mala Lanna

27.12.2005., utorak

Happy..Samo sanjaj

Evo,Božić je,bar vremenski,prošao...Al sve je još u tom điru..Svi su sretni,vesele se,samo mene ne veseli ovo vrijeme..Danas je prvi pravi dan praznika,a mene to sve podsjeća na Juricu..Ujurto sms-anje s njim,odem do Mrvice,gledam Tv i idem u Vtc..Tamo je sve bilo još u duhu Dana grada,sada u duhu Božića..Sve je isto samo..Ja nisam s Jurom..Sutra je 4 mjeseca od kad smo prekinuli...Brzo je prošlo...Al bit će sve ok,moram si samo naći takvog «savršenog« dečka..Nisam Juru vidjela već 2 mjeseca i super mi je..Skoro ga se i ne sjećam(izgleda)..Dobro da imam tu njegovu fotku i par stvarćica..Al još malo i skupit ću snage te sve stavit u kutiju i na tavan..No ok,neću širit depru na vas,želim vam super provod na praznicima...Puno ljubavi,sreće,zdravlja i svega što sami želite..Velika pussa Nini,Meliti i Tei..i svima ostalima..pusssa
- 13:41 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

i´m what? i´m...

Kako mi je ovaj box prazan pa...