Kuda idu izgubljene djevojke? By:mala Lanna

21.12.2005., srijeda

Juhuhhhuuuuu

A grrr..Eo,pišem ja opet..Nema baš komentara(Al meni najvažniji su pisali),te ću ja morat malo opet švrljat po blogovima..Jučer sam bila u Zg-u.Na moju žalost,išla sam u školu,da,da..Sjetih se navečer da je raska rekla da ne smijemo izostajat ovaj tjedan...Došla sam doma u 1,malo nas je ranije pustio..Putem sam se zezala sa starcima,pjevala s tatom,s mamom komentirala dečke(Ajme,baš smo se jučer opustili)...Prvo smo otišli po pancerice..U Turbo sportu nije bilo baš nekih,ovaj,sve su me žuljale..Jako sam razmažena,očito...Teta nam rekla za nekakav shop,i tam sam nasla one prave...Lijepe crno-crvene,da pašu uz moje skijice.E tad smo napakon mogli krenut dalje..jeah.Otišli smo u Galeriju..Kupila sam par majica u Wgw-u,čarapice u Funky fishu i Cartoon-u,majicu,trapke i jaknicu u Espritu..E da,dok je moj tata probavao odijelo,ispunio mi se jedan od najvećih snova..U trgovinu je ušao Petar Vlahov..Topila sam se,uf...Tako je sladak(Ma ok,stariji je,nije bed gledat ga)...Onak,čini se da ovaj shoping nije baš unosan,jel da..Bar ne količinski..Al sam ja kupila savršene trapke i briga me za sve..kad sam to kupila,ništa mi više nije trebalo..Mama je tražila cipele,al nije baš neš našla,malo smo još švrljali po Vlaškoj..Brzo smo neš pojeli i išli kući,jer sma ja htjela bit doma u 9...I bila sam(Thx tati)..Malo sam išla na chat i brzo spavat...Danas sam nulti imala knjižnićare,al sam ja pisala lektiru...Dobila sam 5,5 iz fizike iz onog testa od jučer...Pussa svima,kissa


i posjetite:Ovo...
- 15:43 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

i´m what? i´m...

Kako mi je ovaj box prazan pa...