Kuda idu izgubljene djevojke? By:mala Lanna

16.12.2005., petak

Heeheh(al nisam sretna)

Ajme,ja ću puć' na živce..Nismo imali kemiju s raskom pa nismo dobili testove..uf..u školi niš zanimljivo..6.sat smo imali ritmiku,e nast.hoće da obućemo one "ciganske" suknje..Ma sve trčim,pa to je ljetno..A ove cure počele izmišljat,one bi bilo šta al ne trapke...Uf,pa divno su se sjetili,još tjedna dana do nastupa.Ma neću ja te suknjice,hladno mi je..Ja ću lijepo trapke,smeđu majicu i remen..Tak neš i treba. A jednoj je pametnoj duši palo na pamett da imamo majice na kojima će pisat ime pjesme,buahahah.Et,otkazan Škorin koncert..Ma super...A nema veze,bude bio valjda jednom...E baš jedva ćekam Novu..Uf,slavit ću sa:Deom,Rinom,Kiki,Mare,Stipom,Sašom,Bradom,Krunom,Marinim bratom i Vidom,i možda :Kićom i Jelom..Ma mislilm da će ovo bit super..Bit ćemo kod Mare,hm..Ma ono,nešto savršeno..s ljudima koje najviše volim...Al danas je bilo ljutnje, i to kako..Mare,Dea,Rina,Kiki i ja smo sjele za jedan stol i sve se pomalo dogovarale...Odmah se odvojila jedna skupina na drugu stranu,vjerovatno ljuta jer ih nismo zvale..al to su babe i k tom se nebi zabavljale već sjedile u kutu i gledale svaki naš bed da bi to sutra svi znali...Nek se ljute,pa neću ja sebi kvarit zabavu zbog njih,hej..Evo,sad sam se posvađala s Bradom,ma nek...Jako me povrjedio..AL nek je,mogu ja to podnjet..al ljudi,koji vam je,šta me svi sad mučite,stanite malo..AJme,pa to je već---3.slučaj ovaj tjedan...Uf...Ostalo sve tak-tak,niš posebno,moj život dosadan,spava mi se...
Ljubav:0 bodova.. ma super,sam se trebam izvuć još malo i bit će bolje...danas sam opet skužila kak imam super frendove,najbolji su..danas smo se tak svi izgrlili da su mi suze krenule...Ajme,sam vam već dosadna što stalno pišem o frendovima ali..Jako mi je bed što se rastajemo i onda..A,da sad se sjetih..Počela sam plakat ćim netko digne glas na mene..To je Tova danas napravio i ja pustila rijeku suza,jadan,bio je zbunjen..Al nisam namjerno,šta mi je ?!Pms nije..Al bude to dobro..Nadam se,koliko može..Mislim na taj moj život...A kak bude.ma bit će...Ma uživajte i meni,neću vas više mučit..Pussaa..e sad mi je mama donijela puuno čokolade i jako sam happy..Uf,ko da je nisam imala,jadnica ja..Al eto,veselim se..Kak ću ju gledat a neću ju jest..to je moj test..


Al ovo stvarno nije moj dan..tak kaže moja mama..E da ona zna,hm..Da je svaki takav...Treba mi rame za plakanje,al neću nju umarat sa svojim glupostima..pussa

posebno:Šogy,Meli,Matea,Martina,Rina,Kiki,Mare,Jela,Tea,Pepe,Ivana,Dajana,Frend,Angels,Kićo,Oli,Tova i Vid...
- 21:08 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

i´m what? i´m...

Kako mi je ovaj box prazan pa...