Kuda idu izgubljene djevojke? By:mala Lanna

12.12.2005., ponedjeljak

Heeej.Danas ok dan,neide to meni na bolje,ne...a šta ćeš..živim pa..Jučer sam se posvađala s Mel,onak bezbeze sam pop..ludila..al..dala sam joj nick i loziNku za chat da si može sredit neš u petAK kad je to sređivala i ja jučer odem tam a ono,nemožeš uć..I ja ju zovem ona prekida,kažeM Matei da joj KAŽE ,mElI kaže da neće ić van..onak,ljuta sam full..sjetim se Moni,onda mI ona da svoju lozinku i uđem ja..posvađam se s Meli,ona ode..i pomorile smo se preko moba..iPAK SMOI mi naj frendice..da,deu više ne smatram takvom jer...Ma živce mi kida..jel ona tog vrjedna?!Melita se u tih godinu dANa pokAzala većom babom al se ne preserava,nije umišljena,nemoraš ju molit da razmiSLi glavom,i ne pravi se glupa...et,sad sam popljuvala do nekad naJ frendicu al...joj,možda I pretjeurujem,al opet..onak..tak je...U školi niSam baš neš poSEbno doživjelaa,nulTI smo imali infOrmatiku,odbila am 5,dRUGI SAT likovni..dečki su donjeli gumice i UDARALI NADS, boooli,jaako..Uf..al ok,osvetit ćemo se mi njiima,već..pa sad bude i snijeg pa..DRugi sat smo pisali zemljopis,onak...3 sat sam dobila 5 iz biologije,test..4 sat smo s rAVNATELJEM imali fiziku,,naravno,to sam ja znala,eheh..jučer je bio kod mene po bilježnice...a kad ja živim u toj nastavničkoj ulici.pa da,ravnatelj i jDNAa nast.s jedne strane,dRuga nast s drugE strane,preko puta je donedavno živjela raska,2 kuĆe dalje,2 nastavnika,pa kraj njih JOŠ JEDNA nastavnica,uf...Al nije to loše...5.sat bio sat razrednika,tak svašt smo pričali..a 6 sat..došla psihologinja Pričat o srednjoj..ajME meni..onak,morali smo i ankete ispunjavat...a tak neke stvari,ok predavanje..nisAM niš zanimljivo ja za sebe našla jer..uglavnom je pričala o strukovnim školama..Bilo pitanje koju Ću školu..ja napisla opću il matematičku,heha..ma sumnjam u MAtematičku,jer..lakša je opća,ne?!Al opet..svi pričaju kak JE bolja matematička i ja..ono,teško će mi bit,jaako..A čini mi se da sam nas par taj upis shvaća onak ozbiljno,a tek dečki.;A briga ih za sve,koju budu ,budu..sam je par ljudi napisalo koju će ić srednju..!?Hej,pa o tom razmišljam već 2 godine!A faks,ajme meni..šta daj ja upišem?!NemaM poJma..Arhitektura ili moža pravoo...ekonomija..ma nemam pojma..Sad sam bila na njemačkom i u Konzuzm sa strarcima,našla sam bijeli kit-ket..au..i to je to..
Evo za sve moje lude koje su u 8.razredu:


ČIMBENICI KOJI UTJEĆU NA IZBOR ZVANJA:

1.SUBJEKTIVNI:Sposobnosti
Crte ličnosi
Osobno iskustvo

2.OBJEKTIVNI:Brojnost i karakteristike zvanja
Mreža srednjih škola
Mogućnost zapošljavanja
Materijalne mogućnosti obitelji


I nek vaš odgovor bude:Ja ću bit balerina...!?To sam ja odlučila i gotovo...

I da,jučer sam skupila hrabrosti i..izbrisala Juricin broj iz moba..Netreba mi,to je vrijeme prošlo..E znate šta se sad MEni opet dogodilo..Pa sad imam čak 5 simpa tiPova koji su mi onak..Posebni..Hehe--AL imam vremena..Doć će valjda i moje vrijeme...Pussa
- 20:57 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

i´m what? i´m...

Kako mi je ovaj box prazan pa...