Kuda idu izgubljene djevojke? By:mala Lanna

10.12.2005., subota

jeach

Hej,evo me...hm...da,10.subota za redom da sam doma!!????AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!šmrc,ja bi van..Danas mi starci nisu doma,na nekom balu su..A ja ću se ubit,baš mi je dosadno...Neda mi se zvat nikog da me posjeti...A sutra moram na misu ujutro...Da,da:_!Danas sam se probudila u 7 i 15 jer sam dobila sms,i jaako sam umorna..Al ono,aubota i ti se probudiš u 7...grrr,ufff...Sad idem malo na chat,sa svojim ludarama,hehe!?Bila sam u Suhopolju sa starim,pa u Rušanima i tak..NisaM IŠLA u Vtc jer mi se nije dalo...Sutra nemam turnir...I saD,baš sam daNas pogledala svoju kosu,uf kak je neravno odrezana,ajoj...Al ne onak kak bi trebalo..I sad baš gledam svoju sobu,jel tu bomba pala,morAt ću ju krćit da izađem van..I moj stol,ajme meni,Sve puuno papira...a ormari, da ne pričam...Joj,moram se sredit malo..oVaj pa jel nije moja Nina rekla da će mi spremit sobu..Starci hoće da se preselim u onu gore praznu..(A ko da ju nisaM već cijelu zauzela)al ja neću jer je to odmah kraj njih i stalno će dolazit u sobu i gledat jel sam ju SPREMILA..a i Ova ma kak mala bila je bar u prizemlju,pa kad bude frke,bjež van..I bliže sam vratima ak nemko zvoni---e da,znate šta mi je bed,neDadu mi tv u sobu je kao onda uopće neću izlAZIT iz sobe,uf..Iovako mi to nije važno...Jedino šta sam nekad gledala BIO JE BIG BROTHER al kaD su LAna i KIki ISpAli nije mi više tak zanimljivo...Imam ja net,hehe..al strašni su,mislim ono...Ma nek im bude,Iovako niš pametnog nema na tv-u..samo se ponavljaju filmovi,serije,sve...aJD Dosta filoZofije,Puusam vass...
- 21:05 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

i´m what? i´m...

Kako mi je ovaj box prazan pa...