Kuda idu izgubljene djevojke? By:mala Lanna

08.12.2005., četvrtak

Juhuuu

Hej,evo jedan tužni dan..Dan je onak super al sam ja u bedari..Dobili smo prepis ocjena,a ubit će me moji..Joj,šta da radim!?U školi se dosta tog dogodilo...1.sat-vjeronak,pisali smo test,onak...2.sat hrvatski,dobila sam 5 iz hrvatskog,eh..3.matku al nije bilo nastavnice pa je nast.it glazbenog bila, na zamjeni,uf..ništ nismo radili..Zezali smo se-UgLavnom ona naša ekipica...4.sat engleski,sve 5.5.sat tjelesni,skakALI smo i igrali odbojku 6.sat zemljopis,neki su odgovraaali a ja sam bila tužna i !ŠUTILA SKORO CIJELI SAT!!!Čudo,ha!?
Gogo i Kosovnik su napravili leksikon,al kak ONi kažu"MUŠKI"..evo vam par pitanja
1.U koliko si se sati rodio
2.Jel ti kOTAčI od bicikLU idu u -osmicu-
3.Koliko ti auto ima godina
4.Koliko puta dnevno jedeš
5.Jel imaš pomočne kotaćiće na biciklu?
6.Kak se preziva brat od tvoje cure/dečka?
..i tak to..e pa super,jaako je lud..u to se treba upisiavat

Ma ima još dost tog,ne sAMo leKSIKON,...neznam,sad nam je vrjeme zezanja,tak se super stVARi događaju,joj..pussa svima..

VOLIM VAS SVEEE,JAAKO..
PUS MOJOJ ŠOGOCI,MOJOJ TEICHI,MOM FRENDU,MOM CHESTERU,MOJOJ DAJANI,MOJOJ PEPELJUGI,MOJOJ LUNI I SVIMA KOJI PISAJU DOLJE..I KOJE VOLIM...
- 19:56 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

i´m what? i´m...

Kako mi je ovaj box prazan pa...