Kuda idu izgubljene djevojke? By:mala Lanna

07.12.2005., srijeda

Juhuuu

Oj,evo mene...EVO MEEEEEE..Ma super..Ajd pišem od jučer..U školi ništ zanimljivo,taj sv.Nikola i to sve,zezali smo se,tukli šibama..Bio je i prOgram,ja nisam bila voditeljica,jeeah!!!Onak,lud dan..dečki su pop..ludili totalno..i mi s njima..pjevamo.Ludiramo se..sve 5!=??Uf,mrzim što svi pričaju o tom rastranku ove godine,mrzim!!!Ja to neću..nebi ja..Jučer sam išla na trening,priključila nam se jedna nova cura,super..Išla sam na net,pričala sa šogicom..Dobila sam 5 iz matke..Pisali smo biologiju,uf...DanAs sam 6.sat morala zamjeniti nast.iz knjižnicu u pričaonici s prvačićima,haha..joj,kak su slAtki..A poslije škole sam morala pravit čestitke za BožIĆ,sa likovnom grupom..Mare se rasplakaLa danas jer je misia da neće proć s 5--a jadnica,htjela bi da prođe iako mi je jaako velika sranja radila..I to je uglavnom to..E sad se ja pokušavam odljubit od jednog tipa..Ninach,šuti!!!!!!!I tak..jedva čekam Škorin koncert,joj..i ta Juliška,joj.e a Stipi pjevamo Lukreciju..Čovječe,neki ljudi nemaju ukus,ne,ne,..nek mene pitaju,hehe!!

mALA LUkrecija, a da,čula sam i onu pjesmu"Zbog jedne Lane" znam i onu "NIna"
tebI JE ZAhvalna ..Lana žIVI TOčno tamo gdje bi htio Ja NIna,NINa ljubavi,nedostaješ mi
CijeLa MOja genERACija Kad se LANa SMIje,gubiM TLO Pod nogama jer mjesecima,pišem ti ja
SAmo da više Je I LJubim nju,samo nju ali OD Tebe nema Odgovora...
VIše Lukrecija MOju Lanu NaJdražu...
bIla bi SRETNa cijela nacijaaa Zbog jedne Lane koja nema mane
Zaspim tek kad svane
Zbog jedne Lane
KoJa je BEZ Mane
Ja BOGU kraDEm dane
I Ljubim NJu samo NJU
MOJU LAnu najdražu...


Evo sad te pjesmice,neznam baš dal su točne al dobro..pusssaa
- 21:06 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

i´m what? i´m...

Kako mi je ovaj box prazan pa...