Kuda idu izgubljene djevojke? By:mala Lanna

05.12.2005., ponedjeljak

Juhuuuu

Hej,srećice moje,kak ste mi danas...Evo kod mene sve po starom..e da,danas ćistim čizmiceeeeee!!!uf,jedva čekam..Nadam se da ću danas uhvatit Svetog Nikolu.E sjećam se da mie to oduvjek bio san,pokušaval sam ostat budna dok ne dođe,al uvjek zaspem.Ma uhvatit ću ja njega,neće on meni pobjeći,ne,neće!!Danas sam imala informatiku nulti,neš smo dosadno uičili,skoro nitko nije skužio(Samo Brad i ja,e i Vid)..Prvi sat likovni,zaboravila sam mapi ppa sam se zezala s dečkima cijeli sat,2.sat zemljopis,obradili smo 3!!lekcije.Kad ću ja to naučit!?3.sat bilogija,ponavljali za test..Imali smo prozirnicu na kojoj su pisali pojmovi koje trebamo objasnit..Goran je za "VODENJAK" napisao to je horoskopski znak i zaradio referat o mengi i porođaju,uf...4.sat fizika,imali smo pokuse,ne znaš tko se višepravio pametan,e da...Srećice moje pametne,jao kak ja njih volim i žao mi je što je ovo zadnja godina...Kak ću ja bez njih,8 godina nije malo..Ef,danas nas (mislim na moje lude9 je puklo nešt i cijeli smo dan Goranu pjevale "Julišku" od Škore,jer je to njegova cura,he,he..Ne,šala,on je s mojom Melitom i to mi je jako drago..Najfrendovi..I još zajedno.uf..e prestretna sam...Mislim moji najfrendovi,ja sam ih upoznala,e da..Lana je kriva za sve..E 16.-og je Škoro kod nas,morala bi ić..Da čujem Julišku..
Njene slatke čizmice
zemlju nisu dirale
Nije bilo ljepše curice
od moje Juliškeee...
Sad me je zvala moja Meli,uglavnom pričale o Gogi,o streljaštvu,o onom "rukometašu"kojeg je zezala za mene danas..Pa ta cura stvarno ne kuži neke stvari..Danas su dečki u Ibm-u igrali rukomet,al ne ovi iz moje škole...Sad sam došla s njemačkog.. I da znate..stara je pričala s raskkom,i smijem trenirat!!!!!!!Jako sam sretna,hvaal raski,mami,tati,ma svima..uf,moj život..ide bolje,malo još..pusssssaaaa


i da,ljutim se na svoju"ljubav",tražim drugu
- 19:43 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

i´m what? i´m...

Kako mi je ovaj box prazan pa...