Kuda idu izgubljene djevojke? By:mala Lanna

04.12.2005., nedjelja

freak

Šmruc,Lude moje dragee..Evo mene,živa sam!!!!!Još!A zašt nebi bila?Ma uglavnom,starci mi žele zabranit treniranje streljaštva a ja to ne želim..Sad će prićat s raskom i ak ona misli da ja ne učim,neću više trenirat..Ak misli da sam se zbunila onda ću trenirat,uf..Jučer sam bila doma,na chatu sa Mateom i Martinom,malo smo se napričale al sam ja skoro zaspala..Danas je bio onaj veliki međunarodni turnir u Zg-u..Bila sam 21.Nije u tom frka već sam se jako razočarala u sebe ..Nisam ni svoj rekord opalila..Al sam ja plakala..da,da..opalila sam 2 i rasplakala se i onda još 6 pa 7..i eto ti LAna,nije to Hrvatsko prvenstvo..ne,ne..jako sam ljuta na sebe,pa daj,2 opalit..jer,ipak...Onak' malo sam više planirala,al šta je tu je..Ipak,nisu baš svi sudjelovali na ovak nećem,to je veeliko natjecanje,jnajveće u mom životu i to je SUPER!!!A ovo ostalo,ma valjda ću živjet još ,nadam se..Volim vas,pussa...
- 21:09 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

i´m what? i´m...

Kako mi je ovaj box prazan pa...