Kuda idu izgubljene djevojke? By:mala Lanna

01.12.2005., četvrtak

Happy,happy

Hej,ludare moje..Kak ste mi vi danas!? Ja sam tak-tak..Imala sam engleski nulti,ništ zabavno nismo rješavali..Prvi sat vjeronauk,učili smo o stvaranju Eve i prvom grijehu.Neki bi rekli da je zapravo prvi grijeh bio to što je Bog stvorio muškaraca,hehe..Ma šala(Da se Chester i Frend nebi ljutili)Al ne,pa ne mislim ja tako..2.sat smo imali hrvatski,pisali opet test i imali lektiru,koju sam ja zaboravila donjet(Aha).3.sat matka,rješavali zadatke prije testa,4.sat smo imali engleski i morali prevodit neki tekst..Kak sam ja navikla bit grupa A,počela sam taj tekst prevodit,nisaa ni slušala nastavnika.Uglavnom,kad sam ja prevela to sve(I to bez rječnika),nast.je vidio da sam krivu grupu prevodila i morala sam svoju prevest..A tu mi je trebao rječnik malo.5.sat tjelesni,igrali odbojku.Zaključila sam kak su neki ljudi u mom razredu smotani,ono,lopta ide prema njima,oni se maknu.6.sat zemljopis,dobila sam 5,5 iz testa.Al smo skoro dobili svi 1,tek sam sad saznala da nije upisao.Uglavnom,sjedila sam s Kićom,iza nas Dean i Rina,došao je Brad i brbljali smo a nismo radili,šta smo trebali. I tak je nast.to došao pregledat a kod nas 0.No,ipak,eto nije nam dao ništ.Poslije škole sam bila na chatu,i našem i magic...OPet me onaj netko mučio..A prvi mi se javio i onda me popljuvao..al tko njega šiša...jedan manje...Moram si nać drugu simpu,hehe.Dei nisam ništa rekla,al sam danas skužila kak se ta žena preserava,to je tak fuj,uff.Ljude počinje živcirat,neznam dal da joj kažem..Malo počinju pričat iza leđa..I tak to,ja sam vam jaaako sad sretna..i previše..i zaljubljena..i sve to skupa..ma da!!!!!Moj život je super,volim ga,volim sve ljude...

pussa:Angels,Ivani,Luni,Frendu,Tei,Msg,Stipi,Dajani,Chesteru...Volim vas,jaako i da sretan rođendan mojoj Angels:






- 16:59 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

i´m what? i´m...

Kako mi je ovaj box prazan pa...