Kuda idu izgubljene djevojke? By:mala Lanna

24.11.2005., četvrtak

Lana-uzor...ma dajte,smijte se

heeej..Danas mi je onak,nekak čudan dan..Čula sam jednu stavr koja..malo ne zbunila..al o tom kasnije.Sad sam s Jelom išla kući,nise nas uoće šopali dečki iz 8a,čudo!Al su nas zato Dino i Vjeko dočekali na ulazu u ulicu s hrpom gruda..Ma to mi je i ok,al kad počnu šopat...Il pogotovo ujutro,budem cijeli dan mokra,smrzavam se..e sad ono zbunjujuča vijest..Danas pod hrvatskim smo ponavljali one dugosilazne,uzlazne,kratkouzlazne slogove il šta već:kak je to stvarno ne raumijem,nisam uspjela rješit neke stavri i to sam PRED CIJELIM RAZREDOM REKLA.To se meni činilo sasvim ok,kao što i svi kažu,tak i ja..E onda me nast.zamolila da dođem u praznu klupu,ona donijela te papire i misli sam da će mi objasnit..No ona je počela:Lana,ti očito znaš da si uzor mnogima u tvom razredu..MOLIM???????? Šta sam ja?Kako?Zašto?Samo sam šutila,i pitala:Zašto?Kaže ona:Pa kao odlična učenica...Ja:Nikad to nisam tako gledala niti mislim da je tako.Kaže ona:Da,jer ako ti kažeš da nešto neznaš,oni će onda odustati odmah,neće ni probati.Zato mi ako nešto neznaš reci nasamo...Uglavnom,kad mi je objasnila još mi jednom to rekla,ali ovaj put neošto kao:Dobro ako ti to nisi tako gledala ali ti si njima uzor...ali je nešto rekla ..zato što si ti Lana..?Cijeli dan mislim o tom,nisam nikom o tom pričala ali...Neznam,tako se čudno osjećam..Ako to nastavnici vide,ajme kak to izgleda..Kak ja njima mogu bit uzor,pa isto smo stari,ja sam jedna obična Lana,neznam..Ja sam njima frendica,nikao uzor..ja..neznam..malo je ovo veći šok za mene..Šta vi mislite o tom..pussa
- 13:55 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

i´m what? i´m...

Kako mi je ovaj box prazan pa...