Kuda idu izgubljene djevojke? By:mala Lanna

17.11.2005., četvrtak

hollaa

Evo me..Danas sheban da..Kasnila sam na nulti,dobila 2 iz vjeronauka..Itako to..Ma uglavnom sad sam bila na treningu i kad smo završili otišla s Mariom malo u čekaonicu i došla moja stara..hm..upss...Zapravo sam sad čitala Teicin post(Tea,ma šišaš jezike)i osječam se tak glupo jer sam posvađana s Deom,a ovo nam je zadnja godina,ona iduću ide u Varaždin i sad...Kako je bilo lijepo 8 godina trpit tu kuju lažljivu...i sjedit s njom i slušat njena sranja i odbacivat ostale koze da bi ona bila u centru pažnje..A zapravo me povrjedilo što je rekla da sam razmažena..Ok,jesam jedinica al sad..baš tak.. E da,sad sam pričala sa starcima i pitaju oću ić u Slovačku na skijanje,al ja nisam baš sigurna..ak ko hoće samnom,nek kaže(OZBILJNO)..pussam vassssImage Hosted by ImageShack.us
- 21:25 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

i´m what? i´m...

Kako mi je ovaj box prazan pa...