Kuda idu izgubljene djevojke? By:mala Lanna

16.11.2005., srijeda

super

D.dan..Evo mene..Danas je neki ludi dan,baš mi je super..Ujutro sam imala nulti,Deica je kasnila..I tak je ovo sve bilo uobičajeno dok nismo imali povijest.Pisali smo test al je bila na zamjeni nast.iz knjižnice..Kako ona dobro ne vidi a i nečuje,to je bila ludnica..Ženska sjedi u 1.klupi,ispred nje i ona nekuži da ova ima bilježnicu,Jela i ja zamjenimo testove i ona pogleda kod Jele test,ode okolo a Jela mi vrati i ona taj isti test kod mene pročita..Ma dovikivali smo se,niš nije čula..Zvuči nemoguće,al stvarno..Tak sva happy se vratim kući,učim od 2 do 6,odem na trening tam vidim Moni,al Mario nije došao..I tak nestane struje i nisu mogli popravit i onda smo mogli ići..Monii ja odemo do Marija,tam smo malo bili s Mony i onda smo se otišli malo prošetat tom negdje i naravno..ma super..el da...iI onda smo Mony i ja još malo švrljale po gradu i sad sam došla kući i baš sjetila se dvva ispada mog dobrog frenda..Prvo je rekao(pošto sad kod nas voze kukuruz il šta već tam negdje)"Al će bit žganaca ove godine", drugo je bilo pod kemijom:Kaže raska:Od ispušnih plinova se može umrjeti,npr.ak vam nešto ckrne u dimnjaku a on:Da,dimnjačar npr. e to nam je baš onak bilo.e da..kad smo bili 1.razred na pitanje nastavnice "Što rade ratari,Oli je rekao:Ratuju!!:-Dma naš razred je specka..mogla bi jednom prepisat te sve bisere..pussa svima

- 21:10 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

i´m what? i´m...

Kako mi je ovaj box prazan pa...