Kuda idu izgubljene djevojke? By:mala Lanna

25.09.2005., nedjelja

ja imam najgori blog!!!!!!!!!!!!!

hej,pa ja zakljućih kak je moj blog glup i dosadan,al ja stvarno neam pojma kak to sve napravit..ali trudim se...u mom životu niš novog,osim što imam 2 nova cd-a(prljavci i dugmići,na svakom po 100 pjesama)i ima nove trapke(dieselove)...ali ja još upoće nemama dečka..i da,neću više plakat za juricom,ma tko je on???danas sam bila sa starim u sl.bodu kod nekog frenda..sad sma bila u vtc na misi...




danas se sjetih svoje 1.ljubavi...


PRVA DJEVOJKA

Došao si tiho
na prstima
rekao da sam
tvoja jedina..
Pričali smo
i svjetlo ugasili
malo se ljubili...
Noć je bila duga sva od zvjezdica
na putu do mjeseca
danas si daleko dvjesto godina,
ali si na usnama...

Bila sam tvoja prva djevojka
sva tvoja ljubav tu je ostala
i svaku noć sanjaš me
u svakoj drugoj tražiš me
tvoja 1.djevojkaa...





bilo je lijepo ljubit se prvi put..nezaboravno..nikad nije kao prvi put
- 20:16 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

i´m what? i´m...

Kako mi je ovaj box prazan pa...