Kuda idu izgubljene djevojke? By:mala Lanna

18.09.2005., nedjelja

...

olac ...niš u šKOli posebno nije bilo,manje više smo svi isti.osim što sad sjedim u sredini iza beckhama i puške.u petak sam išla kod škoe sa zelenom navečer i došao je jedan manijak do nas(tip nije sav svoj,pola gradine ga se boji)pa smo morale trčat tak brzo da me bole noge,jaako(e da,neka mala mi je podletila pod noge dok sam se u petak poslijepodne rolala,malo sam ogrebala koljeno). bila sam na zg velesajmu jučer,vidjela sam žaka(jacques il tak neš) i turkija...ONDA SAM U POLA 8 DOŠLA U TVC KOD MELI,TAM SMOSE DO KRAJA SPREMILE,DOŠLE DO SATA(KASNILE SMO POL SATA,UBILA NAS JE SANY)I OTIŠLE MALO U MFM,TAM JE DOŠLA ĐURĐICA I ONDA SMO OTIŠLE U VANADIS KOJI JE BIO PRAZAN I DOK SMO IŠLE DO B.MOONA SRELE SMO MA KOG NEGO JURICU.BRZO SMO SE VRATILE U VANADIS I JA SAM KO ZADNJA GLUPAČA TAM PLAKALA POL SATA...ONDA SMO OTIŠLE U B.M. AL TAM JE BILA GUŽVA PA SMO ONAKO MOKRE OTIŠLE U VANADIS KOJI SE PUNIO,KOLKO TOLKO JA SAM OTPLAKALA TURU I TAKVA SVA NIKAKVA SAM SAMO HTJELA KUĆI.OTIŠLE SMO KOD MELI,NAZVALA SAM STARU,DOŠLA JE PO MENE,A ONDA:::BILA SAM MOKRA O GLAVE DO PETE,BALERINKE PUNE VODE,NISAM IMALA JAKNU I STARA MI JE ZABRANILA IZLASKE U GRAD SUBOTOM..ZA POP...LUDIT...I TAKO JA PLAKAMA MALO ZBOG JURICE,MALO ZBOG ZABRANE...JEDINA KOLIKO TOLIKO SVJETLA TOČKA JE DA SAM DANAS VIDJELA IVANA I MARIA I MALOG POFUKA NA MISI...PUSAAA SVIMA
- 13:19 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

i´m what? i´m...

Kako mi je ovaj box prazan pa...