Gdje cvijeće uvijek raste.

nedjelja, 10.10.2010.

Tražim se. Tražim se po mračnim šumama i prljavim puteljcima. Tražim se po livadama, bankama, hodnicima bolnica i knjižnicama. Tražim svoje tragove, nešto što sam za sobom ostavila kako bih se prepoznala. Jeftine majice? Ne. Elektronički uređaji? Ne. Stara boja kose? Ne.
Pratim svoj miris. Prošlogodišnji miris. Mirišim na naivnost, ali naivno ne znanje, naivnu sreću. Odišem nekim osjećajem lakoće. Sada sam puno teža, previše puna svega toga. Prije sam lakše hodala, lakše prolazila zrakom, kiša je bila blaža, vjetar donosio svježinu ne hladnoću.
Tražim se i po dubokim jamama. Čini mi se da tamo čujem svoj uzvik, ali ne želim povjerovati da sam se sakrila tamo. To je zbilja opasno mjesto za igranje skrivača.
Tražim se u knjigama i crtežima. U slikama, gdje se prepoznajem i sjetim sebe, ali se ne vratim. Tražim se u filmovima i predstavama ali to zapravo nisam ja već bijeg od same sebe.
Tražim ljude koji su me znali. Za neke tek tada shvatim da me zapravo ne znaju, jer misle da sam to i dalje ja. Drugi mi pričaju o mojoj nadobudnosti i pozitivi kojom sam zračila, ali koju je odnio hladan, ne svjež, vjetar 23. prosinca.
23. prosinca, kao u pjesmi.
Sjetim se tada sebe i drugačijeg pogleda na sve stvari oko sebe.
Sjetim se svih gadosti kojih sam puna.
Odustanem od igre skrivača jer ovakva ja ne zaslužuje upoznati mene.

Image and video hosting by TinyPic


| 00:39 | Komentari (17) | Print | # |




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Defending myself from reality.

Možda je bolje da ne vidim
Možda je bolje da ne čujem
Jer ovozemaljskim stvarima
Previše srce si trujem.

Image and video hosting by TinyPic

Bluesky magic.

The sky was aquamarine blue
when I firs saw you
The sun wasn't like a shiny star
When you were away, very far
The flowers started to smell unspeakebly
When you told me you love me deeply
The river started to flow fast
When I finally admmit, you were my best.
But then the grass become wet
When you met
Another girl.

Image and video hosting by TinyPic

Raindrops falling.

I'm watching the red streets outside
Wondering why do I have to hide?
The rain is natural, it's cool
It makes me act like a fool
It makes me feel high
I don't know why
I'm dancing in my blue dress
Feeling lucky nothing less
I'm smiling to the sky
And I don't know why

Image and video hosting by TinyPic

Heartbreaking Dreams

Želim sanjati nešto nježno
što će mi veseljem ispuniti grudi ponoći
Sanjati tebe, to je neizbježno
Jer u mislima su mi samo tvoje oči
Želim sanjati nešto slatko
ali predaleko su usne tvoje
To lice lijepih crta, glatko
obraze blago rumene boje
I kad onako me pogledaš
tajanstveno bez riječi
Disati mi nedaš
nema kraja mojoj sreći
No ubrzo moje srce se raspolovi
jer shvati da su to samo snovi, snovi.

Image and video hosting by TinyPic

Kada zvijezda prestane sjati

Kada zvijezda prestane sjati

Znamo da sve bliže smo tami, tami
Oko nas mrak se počinje tkati
U duboku jamu nas mami, mami
Kada vjetar otpuhne zadnji sjaj
Zna se, osjeća se, došao je kraj
O kako bih htjela da vrijeme se vrati
Da mi smo zauvijek sami, sami.

Image and video hosting by TinyPic

Noćni putnik.

Ponovo sve je u mraku
Tek koje lampe se upale
Da se nad noćnim putnikom sažale
On ponor promaši za dlaku
Mogao je duboko pasti
Propustio bi životne slasti
Ali ne može okusiti svaku
Ali žudi za njima, žudi
Kao i svi na svijetu ljudi
On žudi, žudi.

Image and video hosting by TinyPic




Važno je...

Važno je imati nekoga uz sebe.

Image and video hosting by TinyPic

Važno je znati se nasmijati.

Image and video hosting by TinyPic

Važno je biti uz onog koga voliš.

Image and video hosting by TinyPic

Važno je biti poseban.

Image and video hosting by TinyPic

Važno je nastavit ići dobrim putem.

Image and video hosting by TinyPic

Važno je znati uživati.

Image and video hosting by TinyPic




Credits

Design: murderscene
Base Code: x
Picture: x