Design by : *Marija.* // Kostur: *Cow.* // Slika: *DeviantArt.*

''niko se ne ljubi kao ON! nijedan ne ume.. ni da mi misli procita, ni da me razume.. kako bez krila da poletim, ZNA sta treba.. da osetim dodir neba!''

O MENI..

IME: Andrea wave
GODINE: 16 rolleyes
MJESTO: Osijek headbang
NAJ FRENDICE: Ketty, Ewa, Churka kiss
NAJ FREND: Vida, Hasky party
STATUS VEZE: u vezi 8 mj cerek
GLAZBA: svee..! thumbup
BOJA: Piink..! fino
FILM: Bratz, Hannah Montana.. sretan
ŠKOLA: Poslovni Tajnik.. cool
PIĆE: Sprite, Juice-votka party
JELO: Lazanje njami
HOBI: ples, manekenstvo dead

free myspace layouts

free myspace layouts



myspace glitters

myspace glitters



cool myspace layouts

cool myspace layouts



myspace glitters

myspace glitters



myspace layouts

myspace layouts



myspace comments

myspace comments

srijeda, 01.09.2010.

Varala sam te, znam kad i s kim i kako vatreno..:((

da.. danas priznanje prevare.. tuzantuzan jako boli i jako je to tesko ali morati chu.. ono shto si skuhash pojedi.. tuzantuzan da.. jako me boli to shto sam ga prevarila a on to nije zasluzhio.. govorim o Ivanu.. Govorim o tome dok sam bila u vezi s njim i.. da.. prevarila sam ga.. headbangheadbangheadbang Mrzim to iz dubine dushe i znam da ga ne zasluzhujem.. bang prichala sam s par prijatelja koji znaju za to oduvijek i svi su mi rekli isto.. skupi snage i reci mu.. blabla
OD TEBE JE BAR ISTINU ZASLUZIO.. cry jako me boli to shto sam napravila ali vishe me to boli jer che njega to slomiti.. do kraja.. tuzantuzantuzantuzantuzan nadam se da che me zamrziti tako jako da che me prestati voljeti.. jer samo to zasluzhujem.. ne zhelim da pati.. to nikako.. aa upravo pazi zbog mene.. danas u pola 5 se idem nachi s njim.. i otvoriti sve karte.. laze jako me bole usne koje je drugi ljubio dok je i on.. nisam takva osoba i ne zhelim to raditi.. no ne zelim ga unishtavati vishe.. on to nije zasluzhio.. jedino to mogu rechi.. nadam se da che me stichi kazna za to shto sam napravila i da che njemu biti dobro u zhitovu jer je to zasluzhio.. yes aa ja.. ja chu nastaviti dalje sama.. i pokushati si oprostiti to.. ali.. mislim da si ovo nechu oprostiti do kraja zhivota.. notuzantuzantuzantuzanno
bash kao shto pjesma kazhe:
''POGLEDAJ ME, ZADNJI PUT.. BAR TO, NEK BUDE FER, NEK BUDE ISKRENO..'' nononotuzantuzantuzan
javit chu vam kasnie kako je bilo.. wavebangtuzantuzantuzantuzantuzan



| Komentari (0) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.