29.12.2005., četvrtak

Sasvim solidan dan

Tek što sam napisala u prošlom postu da neću brinuti oko ničega i da nas život sam iznenadi s lijepim stvarima dogodilo se ovo:
- direktor nas je pustio prije kraja radnog vremena
- uspjela sam obaviti tjedni shopping jer sam dobila vrijeme plus
- mama nas je zvala na ručak pa nismo morali kuhat
- ručak je bio MLJAC
- poslije me uhvatila volja za čišćenjem kuće
- sve sam posjajila:)
- onda me uhvatila želja da još malo dokitim bor. popunila sam sve praznine sa novokupljenim kuglicama. jedino još ja, valjda, poslije Božića kupujem nakit za bor:)
- onda smo se išli brčkat u kadu
- predložila sam dragom da ću ga izmasirat
- na kraju je ispalo da je on izmasirao mene:) u svim smjerovima;)
- svaki put kad pomislim da ne može bolje, ispadne da može:)
- 10:48 - Komentari (7) - Isprintaj - #

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Moj ispušni ventil. Nekad sam mala, a nekad velika šizika. Trudim se biti što manja. Zato imam vas, da ne šizim doma:)

copyright © 2005-2009 Shizika

anspik: ...ne postoji predmet u mojoj kupaoni koji mi bar jednom nije pao u WC školjku...
uj....tikojiblog: sve se vraća ak' se plaća kreditnom karticom.
tko rano rani nikad navečer nije vani.

demjan: ...nitko nije sto posto siguran u sebe, ma koliko imao masku stijene na licu i nitko nije viši čovjek od mene ma kako se želio prikazati takvim...
suzette: Ako te život dovede u stanje koje ne možeš podnijeti, ne pokušavaj ga riješiti na silu. Jednostavno ga stavi u NZBDU (nešto za Boga da učini) kutiju. Sva stanja će biti riješena, ali u njegovo vrijeme, ne tvoje. Kada se jednom stavi u kutiju, ne moraš više brinuti. Naprotiv, usredotoči se na sve prekrasne stvari koje su ti darovane. (NN autor)
novac: I na kraju dolazim do uvijek istog zaključka, a to je da će UVIJEK vrlo mali broj ljudi uspjeti postati bogati. Ove druge to uopće NE zanima. I zato zaboravite na konkurenciju. Koja konkurencija? Za tih par posto ljudi uvijek ima dovoljno prostora na tržištu i uvijek je pravo vrijeme za pokrenuti biznis, a ostali će se već negdje požaliti.
tiffany: ...nema tih kostura u ormaru koji ne zaplešu s vremena na vrijeme...

Free Web Counter

Free Hit Counter

oni su me prvi stavili na naslovnicu:
alternativa naslovnici
sponzori:
Blog
Monitor
dragi blogeri:
Moix
Tania
Demjan
Doturka
Kotlovinac
Tu bih ja htjela biti
Životinjica
Bauštela
Fashion
Penellope
Cosmo girl
Playboy
Ljekić
007
Pod stresom
Akvarij
Parižanka
Trill
Zeko
red smijeha:
Škola apsurda
Zločka
MT
red korisnih savjeta (novaca nikad previše:)):
Lova
red zanimljivih fotki:
Fotograf

'Da se udala za mene, vjerojatno bih, kao pravi muž, ponekad i zaboravio taj datum. Ovako, zapamtio sam ga zauvijek...'
'Osjetio sam u bradi laki drhtaj, jeku jedne davne groznice, za koju sam mislio da umire kad te obuzme, i da se više ne može vratiti ako je jednom preboliš…'
'Jednom sam poželio da me ti nazoveš kad budem sam... I kad budem daleko... I eto, prva želja mi se ispunila... Nadam se da na drugu neću morati toliko čekati...'
'Utakmica je najavljena kao velika, u što sam naivno povjerovao zaboravivši da su velike stvari uvijek nenajavljene...'

(Balašević)

'Najviše dobivaš od onog što najmanje trebaš.'
'Žena nikad ne zaboravlja muškarce koje je mogla imati, a muškarac nikad ne zaboravlja žene koje nije mogao imati.'
'Sve dobro u životu je ilegalno, nemoralno ili deblja.'
'Život se pogoršava pod pritiskom.'
'Svatko ima plan za bogaćenje koji ne uspijeva.'
'NE ŠIZI - VRATI!'
(to moram naučiti :)
'Vjerojatnost da se nešto dogodi obrnuto je proporcionalno poželjnošću istog.'
'Mogućnost uvijek kuca u najmanje mogućem trenutku.'
'O seksu svi lažu.'

(Murphy)