pesimistic

30.12.2006., subota

hey hey ! smijeh

evo mene! smokin
subota, ko subota. samo ljencarenje .... i naravno pisanje novih postova naughty
ljudi nemogu vjerovat da ovo govorim ali jedva cekam skolu! dane odbrojavam.
ne zbog ucenja naravno. samo streberi cekaju skolu zbog ucenja. lud
ja je jedva cekam zbog prijatelja ( smijeh ) i naravno zbog ... cerek
dani tako sporo prolaze da vec ludim nut
jedva cekam novu. bit ce slavlja a i petardi. thumbup
ljudi ako sutra necu pisati post svima vam zelim sretnu novu i
malo promila u krvi party . heh rolleyes ali mora nesto biti. hehe smijeh
sam nemojte zavrsiti zujo.
ma ja samo brbljam i brbljam blabla vec ocete pocinit samoubojstvo zbog mene. puknucu
sama sam vec i sebi dosadna. headbang
dobro sada zavrsavam svoj post i
ZELIM VAM SVIMA SRETNU NOVU !!!!
bye svima wavemah & zapamtite hrvatska rules hrvatska
- 16:10 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Image hosting

Image hosting




citajte pojedinosti iz mog zivota. komentirajte, dajte mi savjete, ...


Bigoo

Bigoo







myspace layout

myspace layout






Bigoo

Bigoo







Images for your blog

Images for your blog




Images for your blog

Images for your blog




layout for myspace

layout for myspace




















Linkovi